• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda vtx 1800

Menee hiukan ohi topicin, mutta näyttää että suurinosa vtx1800 omistajista on tämän topicin alla.

Eli olisiko 1800 omistajilla, tai pgm-fi Hondien omistajilla tietoa ajoituksen säädöstä? Dynojet myy säätöpalikkaa, joka valitettavasti on kalliimpi kuin itse pc3. Olen jossain kuullut sytkän "manuaalisesta" säädöstä anturia liikuttamalla. Vaatii kuulemma hiukan kiinnitysreikien fiksaamista.

p.s. virimiehille: jossain päin amerikkaa tarjotaan vajaalla 4000 taalalla yli 140 vetopyörähevosvoimaa ilman ahdinta. Turbon ystäville Hondadirectin valikoimassa on myös turbo-kitti.
101mm, tiedoksi sulle myös tuo Team Custom, et taida siellä ainakaan olla listautuneena VTX1800 omistajaksi.

Näytti tuon turbokitin arvosteluissa olevan että valmistus lopetettu ja asennuskin vaatii että pyörä toimitetaan paikan päälle
crazy.gif

[Niin muuten jos meinaat vaihtaa orkkisputket pois niin mä voin ne sulta halvalla ostaa
smile_org.gif
No niin. Täytyy vielä kysellä paikalliselta katsastuskonttorilta, antavatko ne minkäännäköistö oorderia.
Saattaa olla, että jos on odotettavissa onghelmia putkien kanssa, niin jää vaihtaminen kyllä tekemättä. Tosin olen esim. custom-unionin albumeissa nähnyt että useimmissa 1800:ssa on jo big shotit.
Ehkä originaalit putket kannattaa säilyttää, vaikka vaihtaa uudet. Kiitos kuitenkin ostotarjouksesta.
sport05.gif

Ehkä originaalit putket kannattaa säilyttää, vaikka vaihtaa uudet. Kiitos kuitenkin ostotarjouksesta.
sport05.gif
No toihan se oli munkin pointti
smile_org.gif
kun ostin mopon valmiina Vance & Hineseilla.

Se linkki muuten siihen AKEn aineistoon on http://www.ake.fi/pdf/MPjaL5ver1_2.xls

Tuolla "Mopon tuonti ulkomailta" foorumilla on jonkin verran juttua vaatimuksenmukaisuustodistuksista joka ulkomaankoneesta vaaditaan. Siinä yhteydessä toteavat että katsastusasemat ovat asiasta tarkkoja.

Back