Voi helvetti
Kuluttaa, no mulla kuluttaa kans, mut niinhän kaikien pyörät tekee. 2002 Veturi (5,5-12) alempi auton perässä 400km, nopeusrajoitusta uskollisesti noudatettun, toinen on max lyhyttä matkaa työpaikalle ja takaisin ja aina koneen lämmitys.
Eräs poliitikkokin kehoitti kerran siirtymään puhtaaseen energiaan ja selitti vakavalla naamalla, että seinä pistokeesta tuleva sähkövirta ei saastuta käytännössä ollenkaan.
Tavarat matkaan. No jos halutaan koko vaatekaappien sisältö matkaan, niin varmasti kannattaa valita joku muu kuin Veturi.
Itse olen joskus laittanut isommat kassit menemään matkahuollon avulla, sitä varte se firma on.
Kyydissä epämukavaa. No just kuka on tehnyt matkaa jossakin porchen takapenkillä. Kaikki on suhteellista, taas löytyy varmasti parempia vaihoehtoja kuin Veturi.
Täriseehän se V-2 japanista. Kysykääs joltakin H-D kuskilta, että täriseekö honda!
Tien päällä näkee vaikka minkalaista viritelmää tavaran kuljettamisesta ja kulutuksesta, tärinästä, takapenkistä... Hyvä niin, kaikki kuskit ja kyytiläiset, ajopelistä huolimatta hymyilevät perille päästyään, toiset tuskasta toiset onnesta. Tai ovat sitten naamamutkalla, mutta tietävätpän valinneen väärän pyörän tai väärät laukut, mitä tahansa, mut ei prätkällä liikkuminen ole pakollista.
tänään 400km lisää veturin mittariin ja oma perse puuduksissa, mitä sitten?