• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda VT 125cc Shadow:n muuttaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ^^Anzku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ehkä kannattaa harkita myös moottoripyörää missä on ajo-ominaisuuksia, eli kannattaa käydä kokeilemassa myös muita kuin customeita - ei tarvii könytä siellä ojissa
smile_org.gif
.

Niin tosiaan, suosittelen lämpimästi koittamaan, vaikkapa jotain nakupyörää, ihan, jotta tiiät sit mitä oot tekemäs.

Ja btw kunhan saat ton seiskapuokin alle, saatat huomata kuinka väärässä olitkaan, kun vuosi sitten kaaduit tuohon ojaan... Ehkä siihen tarvitaan toinen könyäminen sieltä ojanpohjalta Hope not... mutta tule huomaamaan, että täys mopohan tuo vt 125 oli :-) Mikä on hyvä asia :-)
Mitä tarkoitat kuinka väärässä olinkaan?
omg.gif
Mulla on ollut alusta asti tarkoitus hankkia iso moottoripyörä. Tämä kevarin osto on vain yksi vaihe sitä. Saan jtn käsitystä siihen millaista on ajaa sellasta.

Minä oon kokeillu tossa juhannuksena mun serkkuni pyörää. Tais olla 600 cm3 Yamaha custom. Minä en viittis kokeilla uudestaan tota ojassa käyntiä ku muutennii nykyään sillee pelottaa hiekka teillä ajaessa, joko toisen kyydissä tai itse ajan et pyörä tai auto luisuu ojaan. Asfaltilla on hieman eri asia ku siellä on muutennii enemmän pitoa. Mukavan ärhäkkä oli kun käänsi enemmän kaasua. Huomattavasti tehokkaampi oli mitä mun kevari. Tajusin sillo jo vähä enemmän et sekin vie aikaa totutella ohjaamista ja sen tehokkuutta. Oli mulla jo tiedossa et se on erilaista, mutta vasta tolloin tajusin sen lopullisesti. Kaverillani on Honda cbr 125c. Suoritin sen mun ajokokeetki ja harjoittelut sillä samaisella merkillä. En oikein pitänyt siitä ajoasennosta. Pidän enemmän tosta letkeestä asennosta ajaa. Oon kokeillu myös tollasta nakua piikkiä jonka merkki ei satu nyt mieleen.... Tais olla sekin Honda. En osaa siitäkään sanoa sitte sen enempää oliko millä tavalla erikoinen kokemus. Minua on vain kaikkein eniten kiinnostanu Custom tyyliset. Ne on mielestä paljon paremman näköisiäkin kuin nuo katupyörät. Tämäkin on totta kai makuasia, joista on turha kiistellä.

No tarkoitin tietenkin sitä, että kun pääset jytisevän isolohkon kyytiin, niin saattaa jossain vaiheessa valjeta, että täysi mopohan tuo piikkinenkin vielä oli... Trust me ;-)

Jep customi se varmaan sit on... Elä kuitenkaan täysin sivuuta mahdollisuutta ottaa erityyppisiä pärriä ajoon päiväksi, kun kerta takuu massiakin sulla tulee pyöränostovaiheessa olemaan :-) On se vaan mukavaa sillon tällö ottaa vähän vaihtelua pyörätyyppiinkin.

Siis joo nyt ymmärsin
biggrin.gif
oon samaa mieltä tosta. Nii mie oon vaan nii älyttömän tykästyny ja ihastunu customeihin joten on hieman hankalaa ajatella itseäni ajamassa pitempiä aikoja piikillä, nakulla tai matkapyörällä. Isää pitää sitten hieman alkaa pehmitellä et jos saisin mieluummin pärrän kuin auton. Kortin kyllä hankin mutten mielestäni tarvitse sellaista tällä hetkellä. Jos tarviin niin lainaan porukoilta. Hyvät varusteet vielä löytyvät jotka sopivat ja ovat mielestäni melko ykkösluokkaa. Ajovaatteisiinhan sitä kantsiiki panostaa vähän enemmän kuin se on sun ainoa vakuutesi selvitä hengissä.

Back