• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda VFR 750 -92

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webbis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meidän perheeseen adoptoitiin ensimmäinen pyörä ja se on mallia VFR 750cc ja vm. 1992.

Kuva löytyy http://koti.mbnet.fi/webbis/pics/VFR/VFR%20009.jpg tuolta.

Oon ite kyl ihan mehuissa tosta ja emäntäki alkaa pikkuhiljaa lämmetä ajatukselle ettei mua kotona enää pahemmin näy

Pyörä on pirun hyvässä kunnossa ja ajettu 47tkm. Pientä pesua ja vahausta se vielä vaatii talven jälkeen, mut kyllä kohta kiiltää  
smile_org.gif

edit. Noniiiiin..nyt on kortti saatu ja pyörä alla <3!! On se vaan hienoa!!

Hyvä valinta (*nim. itsekin omistanut samanlaisen
blush.gif
*)!

Takuuvarma ja hyvä pyörä! Sopii monenlaiseen menoon
smile_org.gif
!

Onnea!!!! Tuohan näyttää olevan ihan uutta vastaavassa kunnossa, tai oikeastaan se onkin... Noilla kilometreillä ja tuo malli niin ei meinaa mitään. Loistavaa!!!!
033102beer_1_prv.gif

Hyvän pelin sait. Aikoinaan ylistivät ton melkein taivaisiin asti kestävyydessä ja yleisominaisuuksissa. Oppivat Hontalla siitä ekasta VF-mallista paljon.

Eikä kaikki hyvät pyörät ole uusia, ja toisinpäin.
Onneksi olkoot hyvästä valinnasta.
smile_org.gif

Mukava lueskella täältä juttuja kun mitä ilmeisemmin tiedätte mistä puhutte, niin tulee vielä parempi fiilis että tuli ostettuu oikee pyörä!

Pistän lisää kuvia tossa ens viikolla ku saan pyörän kotiin.

Hieno onpi pyörä sulla! Mulla oli samanlainen joskus. Saman vuotinenkin! Ja värinen! Tosin omani värjäytin uudelleen punaiseksi ja teetin uudemman vfr:n tarrat ja penkki päällystettiin mustalla muovilla ja asensin goodridgen punosletkut ja....
tounge.gif

Noniiih, nyt alkaa olee jo kilometrejä takana uudella pyörällä ja hyvin tuntuu toimivan. Jos ei oteta huomioon jo tiedossa olevaa lataussäätimen vaihtoa ja yllättävää etu stefan vaihtoa.

Tässä ois uutta matskua -MEISTÄ- <3

Lataussäätimen rikkoontuminen taitaa olla ainoa "tyyppivika" ko. laitteessa. Laita vaikka tuuletin tai siili päälle siihen uuteen sitten. Muuten vifferillä ajetaan ongelmitta hirmukilometreja. Ja kun ei ole nokkaketjuakaan, niin mikäs siinä ajellessa
sport05.gif
. Vifferi on mielestäni aikaansa edellä oleva pyörä. Vaikkakin 90-luvun alun peli, niin edelleen "moderni" laitos ja ulkonäöltään voittaa monen nykylaitteen
cool.gif
. Minäkin olin tyytyväinen vifferiini!

Back