• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda VFR 1200 FD?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos näyttää että julkaisu venyy 09 jälkimmäiselle puoliskolle ja ei luonnollisesti haluta muuttaa mitään vuodelle -10
entäs jos on pakko muuttaa ja mikx myydään sitte näitä ylivuoteisia pyöriä? Pyörä prikulleen sama mut sarjanumeron perusteella myydään ylivuoteisena.
Oleteaan että ostat ton pyörän ja kesällä 2010 vaihdat sitä taas uuteen. mitä mallia pyöräsi on?
markkinointi ja selvä kusetus näyttän olevan siis sama asia
withstupid.gif

ja kun /jos julkistus tulee niin varmistetaan kunnon mediamylläkkä kun mallia saakin lähisiwasta jo heti.
Siinä tapauksessa kohtuullisen erikoista, että ko.´lähisiwa´ on rinnakkaistuoja, eikä virallisen maahantuojan jälleenmyyjä.

Vuosimalli on tosiaan osin pelkkää paperisotaa, ja tietyin speksein tiettyyn valmistenumeroväliin valmistettu peli, eli se ei tässä käytännössä paljon mitään todista. Joku tuossa aikataulutuksessa silti vähän tuoksahtaa nokkaan. Hyvä puoli asiassa on tietysti se, että tähän saadaan ihan selko vastaus, kun nähdään, ilmaantuuko pelejä kesäksi toimitukseen vai ei.

kuten sanottu, mukava spekuloida, vähän samaahan tää on kuin että miettis että mitä boldiksen seuraavassa jaksossa loogisesti aatellen pitäis taphtuu

voidaan spekuloida vaikka sillä että tuotekehitysprojekti menny yleisesti ottaen pitkäks tai sit on ollu ongelmaa saada joku kriittinen feature pelittää. syksyn isoilla messuilla piti kuitenkin olla jotain näytettävää, no tehtiin se vfrconcept.com vai mikä se oli. mut sitä ei olis enää yläkerta hyväksyny että tärkeen mallin julkistus olis venyny kokonaisella vuodella, joten sit tulee julkistus kalenterivuoden alkupuolella ja mopoja asiakkaille loppukesästä... harmi vaan että yx harmaatuoja suomesta ei malttanut pitää radiohiljasuutta h-hetkeen asti.

tai sit joku tykkää tehhä käytännön piloja

brandilla ja yhteistyökumppaneilla on varmasti iso kasa myymättömiä malleja lähes samaan luokkaan.

Kesäksi VFR1200 alle ja pottaan Scala Rider Q4. Siitä ne kesän seikkailut alkaa.

Honda Fury on vuosimallia 2010. Esittely myyjille tapahtui tammikuussa 2009 ja kaupoissa ensimmäiset Furyt ovat huhtikuussa 2009.
Ei taida olla Suomessa näin.
Ei.

Korjaus: Honda Fury vuosimalli 2010 esiteltiin USA:n jälleenmyyjille tammikuussa 2009, jolloin sen luvattiin olevan kaupoissa maaliskuussa 2009. (sittemmin aikataulu muuttui huhtikuuksi).

Olipa maa mikä tahansa, niin toimituksiin nähden lyhyellä "varoitusajalla" esiteltiin ja toisaalta aikaisin siihen nähden, että kyseessä on vasta seuraavan vuoden malli. Joten Honda on näin jo tehnyt ja miksi ei voisi tehdä VFR:n kohdallakin? Ei se ainakaan mahdotonta näytä olevan.

Ota huomioon, että joitakin Hondan malleja peräti kasataan Ameriikoissa, joten jos tämä malli kuuluu niihin, silloin toimitusketjussa jäisi ainakin n.1,5kk kestävä laivarahti veks.

Jos Honda on kerran lanseeraamassa tällaisen mallin kesken 09 kautta, miksi eivät ole kertoneet siitä mitään? Siinä ei ole järkeä ensinnäkään sen takia, potentiaaliset ostajat voivat ehtiä jo hankkia FJR:n, K1300GT:n tai jonkun muun kilpailijamallin.

Brandtin vielä myymättömät pelit ei tehtaan strategioihin varmasti vaikuta millään lailla, koska Suomen mp-myynti on yksi hyttysenkakki heidän näkökulmastaan.

Turha tästä on väitellä. Näemme ihan kohta, onko asia näin vai noin.

Jos Honda on kerran lanseeraamassa tällaisen mallin kesken 09 kautta, miksi eivät ole kertoneet siitä mitään? Siinä ei ole järkeä ensinnäkään sen takia, potentiaaliset ostajat voivat ehtiä jo hankkia FJR:n, K1300GT:n tai jonkun muun kilpailijamallin.
Tuo on se asian ydin. Minä olen yksi noista potentiaalisista ostajista, ja tällä hetkellä Hondalla ei ole XX:ni seuraajaksi ainoataan minulle kelpaavaa vaihtoehtoa. Jos minä nyt lainkaan tänä vuonna olen pyörää vaihtamassa (pitäisi taloakin rempata) niin listallani ekana on tällä hetkellä Busa, tokana K1300GT ja kolmantena ZZR1400. Minulla on sentään 5:s Honda meneillään kun olen ollut edellisiinkin sangen tyytyväinen joten edellämainitun saa vaikka tulkita (turhan) merkkiuskollisuuden täydelliseksi murtumiseksi. Honda ei siitä hyödy.

Hondan jahkaileva strategia (jos sellaista edes on) tämän toistaiseksi vain hinnasto/photoshop-todellisuudessa olevan VFR1200:sen suhteen ei aja kenenkään etuja, varsinkaan kaltaisteni Honda-miesten. Ihan sama kuinka hieno siitä FD:stä sitten ikinä tuleekaan, jos minä ja muut tilanteessani olevat olemme jo tyytyväisinä ajaneet Busalla vuoden päivät. Mikään ei haittaa suunnitelmia niin paljon kun epätietoisuus.

/MarcusB

Juttelin Hondan asioista jonkinverran tuntevan kavereiden kanssa aiheesta, sanoivat etta selvaahan on etta uutta on tulossa. Ilmeisesti perati useampi uusi pyoramalli V4 1200 cc moottoriin perustuen. Pyoria ei tule talle kaudelle, mika tuntuu olevankin useimmille jo selvaa. Eli odotellaan rauhassa ensi syksyn nayttelyita, ja keskitytaan nauttimaaan alkavasta kaudesta. Ja pistetaan ne varausrahat muuhun kulutuksen kun tyhjien myyntlupausten pantiksi.

jOO nYt kÄvInIIN et hermo meni !!! ei jaksa odottaa!!! tahtoo ajelee!!!! ja ostin b-kingin kun tosta toimituksen ajankohdasta ei saanu mitään tietoa vielä....tää pari viikkoa on ollu kärsimystä kun ei tienny saako vai ei .

Nyt tietää et saa
biggrin.gif
ja keulii
062802moto_prv.gif
ja kai sen voi vaihtaa vifferiin sit kun se tulee...jos vfr tuntuu enää pyörältä b-kingin jälkee
biggrin.gif

Tilatkaa joku muu se vfr ja odottakaa mä en jaksanu.

jOO nYt kÄvInIIN  et hermo meni !!! ei jaksa odottaa!!! tahtoo ajelee!!!! ja ostin b-kingin kun tosta toimituksen ajankohdasta ei saanu mitään tietoa vielä....tää pari viikkoa on ollu kärsimystä kun ei tienny saako vai ei .

Nyt tietää et saa
biggrin.gif
ja keulii
062802moto_prv.gif
ja kai sen voi vaihtaa vifferiin sit kun se tulee...jos vfr tuntuu enää pyörältä b-kingin jälkee
biggrin.gif

Tilatkaa joku muu se vfr ja odottakaa mä en jaksanu.
Ettei nyt vaan oo pääsiäis trolli
kaboom.gif

jep, tuo on fotoshopattu.

Mutta Kingi on hieno peli, joskin vähän räyhähenkisempi. Leveä tankki ja pikku pleksintapainen tarjoaa yllättävän hyvän tuulensuojan (nakupyörän mittakaavassa). Koneessa on paukkua aika kiitettävästi, ja alustakin on ihan kohdillaan. Toivottavasti et 2päällä aio sillä vaan kovin pitkälle lähteä...
tounge.gif

Kesäksi VFR1200 alle ja pottaan Scala Rider Q4. Siitä ne kesän seikkailut alkaa.
Saanx mää sitte ottaa tyypit sillä? Sää saat sitte tetsata mun mopoa!  
tounge.gif
Vieläkö sulla on se vanha alitehoinen rotisko? Kävisit varaamassa EE-Speedistä K1400S, luulisi lähtevän ennakkovaraajalle melko edukkaasti. Niiden varustepuolella on varmaan C4:ää ja tota Scala Rider Q4:ää hyllyt notkollaan.

Saanx mää sitte ottaa tyypit sillä? Sää saat sitte tetsata mun mopoa!  
tounge.gif
Vieläkö sulla on se vanha alitehoinen rotisko? Kävisit varaamassa EE-Speedistä K1400S, luulisi lähtevän ennakkovaraajalle melko edukkaasti. Niiden varustepuolella on varmaan C4:ää ja tota Scala Rider Q4:ää hyllyt notkollaan.
Joo...  sama rotisko vielä. Joko se EE myy pemariakin? Upeeta! Mut mä odotan, että markkinoille tulee K1500SS niin ei ihan samana kesänä lopu tehot kesken eikä coverit tule nälvimään että ttuttu ajelee vanhoilla pa*koilla!

Ai että kommunikointi puoli vielä? Kun mä viihdytän itseäni kertomalla itselleni uusia ennen kuulemattomia vitsejä, niin siinä ne kilometrit taittuu ja on niin rattoistakin....
062802moto_prv.gif

Ai niin C4... tuota nuin... mä pärjään ihan siviiliräjähteillä....
biggrin.gif

Toivompa tosiaan, että sieltä ihan oikeasti ilmestyy se mystinen VFR1200 toimitukseen tämän vuoden heinäkuussa.

Jos näin ei ole, en voi välttyä siltä ajatukselta, että olemattomien mp-mallien pitäminen esillä hinnastossaan, ja eritoten varausrahojen keräily olemattomaksi tietämistään mp-malleista, ei kuulu vastuuntuntoisen yrittäjän toimintatapoihin.

Back