- Sijainti
- EP
eletään nyt ekax tää kesä 2009
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sen pitäisi 2009 kesäksi ehtiä?eletään nyt ekax tää kesä 2009![]()
Tuohan on suorastaan loistotilanne liikkeelle.Eikös tuo toimitus/peruminen kannata kuitenkin katsoa sinne heinäkuulle saakka ennenkuin puhuu kauppiaan heppoisesta lupauksesta.
Tuskin kovin hyvää mainosta liikkeelle jos ottaa varauksia sisään ilman minkäänlaista tietoa toimituksesta tahi pyörästä![]()
joo meitin perän jääkiekkoseuraakin moitittiin harmaan värittömäksi..ei moitita enää ku uhkasvat ottaa pari etnistä vaihtopelajaa jotta saatas puolustukseen lisäväriäHondaa moititaan aina tasasen harmaaksi, nyt on onnistuttu ainakin luomaan jännitystä![]()
Honda Fury on vuosimallia 2010. Esittely myyjille tapahtui tammikuussa 2009 ja kaupoissa ensimmäiset Furyt ovat huhtikuussa 2009 (alunperin piti olla maaliskuussa). Ei tuostakaan kukaan mitään tiennyt, paitsi Honda itse. Samaan aikatauluun ehtii julkistamalla uutuus toukokuun alussa. Noin periaatteessa.2010-vuodelle voi toki tulla ihan mitä vaan uutta. Periaatteessa niitä voisi olla toimituksessa jo syksyllä.
Mutta ettäkö 2009 heinäkuussa Suomessa toimitukset pyörälle, joka
a) on 2010-malli?
b) josta ei kukaan (joka ei ole Honda-tehtaalla hommissa) ei tiedä yhtään mitään varmaa, sen enempää teknisistä spekseistä kuin ulkonäöstä, vain nelisen kuukautta ennen kuin ensimmäisten uusien omistajien pitäisi kaasutella kaupan pihalta näiden puikoissa?
Ei taida olla Suomessa näin.Honda Fury on vuosimallia 2010. Esittely myyjille tapahtui tammikuussa 2009 ja kaupoissa ensimmäiset Furyt ovat huhtikuussa 2009.
Ja hyvä että joku tähän oikeasti tarttui niin nähdään/kuullaan miten tässä oikeasti käyNo 500e ! ei se kaada vielä minun talouttani
Siihen nähden että halpa korkoista lainaa hakee niin aika köyhäksi jää saalis koska mä olin ensimmäinen ja lisäksi muita mallejahan löytyy...hyllystä![]()