• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda shadow -ongelmia...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Morjens.

Mulla on pyöränä Honda Shadow VT 1100, vuosimallia 1986, ja pitäisi saada hieman tietoa ns. "kolarikytkimestä", eli esim. kaatumistilanteessa polttoaineen syötön katkaisevasta kytkimestä. Ongelma on lähinnä siinä, että kyseinen anturi on ilmeisesti liian herkkä, ainakin Suomen teillä, sillä ajettaessa hieman suuremmasta kuopasta/töyssystä, polttoaineen syöttö katkeaa. Haluaisin lähinnä tietää muiden kokemuksia/toimenpiteitä tämän ongelman kanssa, eli esim. miten "nollaus" tapahtuu tai miten ongelman voi kiertää helposti/turvallisesti?

PS. Olisiko kellään tietoa, mistä kannattaisi kysellä takaiskareita kyseiseen pyörään (eli Honda Shadow VT 1100 (US) '86), mieluummin tietysti kohtuuhintalla.....

iskareita ja vieläpä hyviä löytyy ALL RIGHT merkki on
HAGON ja jos on elopainoa(kuten minulla) saat ko:iskareihin
30% jäykemmät jouset kyllä pelitti vähän liiankin hyvin sillä
jo alimmassa säädöissä oli todella jäykät,hintaa oli vuosi takaperin 200€eroa eli halvat,ainiin tilaa samalla kormisuojat onat muuten aika
makaroonipillin näköiset,ja kaiken lisäksi on vielä muistaakseni 2-vuoden takuu,suosittelen,sillä itse hain ja tiedustelin kaikkialta mutta tahtoo olla nuo customien iskarit liian löysiä.

Back