• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda Shadow 600 ajettavuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eli miten teillä on shadowin kans ajo...? mulla on vt 600 shadow -91 ja siinä on semmonen homma että huono ajaa 100km/h vauhtia... jotenki tuntuu tärräävän ja niinku lentoon lähtis... eka pyörä nii ei tiiä millaista on muilla ajaa... nii ja siinä ei mitään pleksejä yms...

itelläni on vt600 -89 ja ihan hyvä sillä on motarinopeuksiakin ajaa... mulla oli ennen pleksi kiinni, mutta kun siitä meni kiinnityshärpäkästä yks osa rikki, otin kokonaan pois enkä enään uutta laita, ajo-ominaisuudet parani huomattavasti
cool.gif

130km/h vaiheilla alkaa tuuli ottamaan sen verran kupoliin että avopotta pyrkii siirtymään takaraivolle. Muuten pyörä on vakaa ajaa ja kahvassa on varaa kääntää.. (täytyis varmaan hankkia umpipotta että sais käyttöön kaiken minkä pyörä kulkee
biggrin.gif
)
Muuten pyörä kulkee vakaasti eikä temmo eikä tärise, eikä yritä edes lentoon päästä.. äkkiseltään tulis mieleen että sulla olis renkaissa jotakin epätasapainoo tms jos kerran täristää?
Ainut huonopuoli mun mielestä tossa mopottimessa on tankin pieni koko (9l), siinä missä ajokaverit vetää 300km ja yli, meikä on tankannu jo vähintään kerran matkanvarrella, tosin kavereille se sopii, kun saavat yhden ylimääräisen tupakkitauon kun minä lutraan menovettä tankkiin  
tounge.gif

nyt tais löytyä vika=) ohjaustangon raiseri irti!! rikka heilui kuin hullun ******....... täytyy huomenna käydä koittaan et miten parani käytös... ja sit tarkistaa ne renkaat.... kuin paljon muuten ajelet tankillisella?

vähän riippuu tuo tankillisella ajo kahvan asennosta, keskimäärin reilu 170km, ennenku menee varatankille  
062802moto_prv.gif

keskikulutus on tällähetkellä n. 3.8l/100km, ikinä en ole ihan kuivaksi viel ajanu
sport05.gif

Hyvä että vika löytyi!

joo kiitos mutta mulla on jo räyhäputket... mutta jos jollain ois alkuperäinen satula nii se kiinnostais... vaihossa voisin antaa vaal.sin custom penkin...

joo kiitos mutta mulla on jo räyhäputket... mutta jos jollain ois alkuperäinen satula nii se kiinnostais... vaihossa voisin antaa vaal.sin custom penkin...
Täällä kans jo rähinäputket, mutta toi sun penkkis vois "ihan hiukan" kiinnostaa.. olisko sulla mahista laittaa kuvaa siitä??  
lookaround_orig.gif

edit:yks kyssäri pois niin lähti toi naamaansa vääntävä hymiö pois
confused_orig.gif

Back