• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda Riders of Finland Ry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hanga
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse olen ollut tuon porukan jäsen siitä alkaen kun Hondani ostin. Toimintaa löytyy jonkun verram, kävin yhdessä tapaamisessa talvella.
Foorumi ei ole kovin aktiivinen, varsinkin kysymyksiä pyöristä tms. ja vastauksia löytyy erittäin vähän.
Mutta kerhon jäsenedut ovat paremmat kuin org:illa!

Eikäku oon vaan pian viikon odotellut hyväksyntää kesksutelualueelle...

Eikäku oon vaan pian viikon odotellut hyväksyntää kesksutelualueelle...
Onneksi sain oman käyttätunnukseni poistettua, kiitos siitä modelle joka asian hoiti.
062802moto_prv.gif

kyllä kerholla toimintaa on viimeviikolla hyvinkäältä lähti 14 pyörää
biggrin.gif
biggrin.gif

ps oisko hyvinkäältä lähtiötä sunnuntaina 4.9

Tulee myöntää, että valitettavasti välillä rekisteröinnit kestää. Varsinkin jos sattuu olemaan ajokausi, jäsensihteerit ja webbarikin kenties lomalla.
Tämä ongelma näissä harrastustöissä on 
sad_orig.gif

Sillä loma on vielä mukavinta kuluttaa mopoillen ja vielä ei edes kaikkea voi puhelimien selaimilla tehdä.
HRoF:n webbarina kyllä pahoittelen näitä häiriötä sekä viiveitä ja ymmärrän, että on ikävää odotella. Valitettavasti näin nyt on tilanne.

Koitamme kuitenkin tehdä parhaamme, jotta hyvään seuraamme nopeammin pääsisitte.

Mopoilu terveisin  
062802moto_prv.gif

ps. Etelän ajelut keskiviikoisin klo 18:00, lähtö "Kehä Kessalta" jos muuta ei ole erikseen sovittu.
Tai paikkahan virallisesti on nykyisin "Neste Oil Vantaa Tikkurila Kehä 3"
Googlessa Niitytie 2

Niin tähän kohtaan on lienee sopivaa kiittää kaikkia Honda kokkareiden järjestäjiä/maksajia, hienot bileet
033102beer_1_prv.gif

Back