• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda kerho?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webbis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Käsittääkseni näitä Honda-merkkikerhoi on useampikin, mihin näistä nyt sit kannattaa liittyä? Vai onko näin?

Plussia ja miinuksia?

Voit tutustua kerhoihin niiden sivustoilla, eli Honda-club on jo vuosia pyörinyt merkki kerho joka nyt on alkanut käynnistellä mp toimintaa.

Honda Riders on tänä vuonna perustettu kerho Honda moottoripyörille.

Clubin suunnitelmiin en osaa ottaa kantaa, mutta ainakin HRoF ainakin tähtää ajokoulutuksen järjestämiseen, paikkakunta kohtaisiin miitteihin, neuvontaan, käytännön opastukseen, ratapäiviin hauskanpitoon jne jne

Mutta koita tutustua, kysele lisää ja tee päätös.
HRoF

Tuolta muuten löytyy pari miittinki ajnkohtaa jonne tervetuloa, ei edellytä jäsenyyttä.

Webbis, missä päin vaikutat? Jos tänään ei sada vettä niin tervetuloa:

"Viikkotapaamisen paikka on Pukinmäen McDonalds Kehä ykkösen varrella, Pukinmäenkaari 55, www.mcdonalds.fi

Aika on parittomien viikkojen keskiviikko kello 18.00."

T:Kari

PS. Luulen kyllä että tuo "pariton" ei ole totta, on siellä käyty parillisinakin viikkoina jo...
thumbs-up.gif

Ookoo.. Espoossahan minä, mut tänään ei pääse kun pitää mennä anoppikokelaan luo syömään just klo 18.

Mut pitääpä pitää mielessä ja poikkeilla paikalle kun töistä vaan pääsee.

Pukinmäen viikkotapaaminen on joka viikko. Ja kerhon nettisivuilla on eri paikkakuntien viikkotapaamisista lisää tietoa. Niitä tulee lisää koko ajan.  
sport05.gif

Miks just mäcissä? Eiks puksun esso ois ollut parempi? Olis saanut kahvit juotua?
smile_org.gif
niin ja parkkipaikka pienempi, kahvila
biggrin.gif
anteeksi nauruni mutta usko mäcci on parempi näistä kahdesta.

aterian yhteydessä ilmainen kahvi
wink.gif

kun ryhmää tulee niin muutkin edut paraneen.

sitten vielä siinä vieressä on mini golf jos vaikka joku ilta pantaisiin peli pystyyn ja voittaja saisi vaikka ilmaisen ateria mäcissä
cool.gif

Miks just mäcissä? Eiks puksun esso ois ollut parempi? Olis saanut kahvit juotua?
smile_org.gif
niin ja parkkipaikka pienempi, kahvila
biggrin.gif
anteeksi nauruni mutta usko mäcci on parempi näistä kahdesta.

aterian yhteydessä ilmainen kahvi
wink.gif

kun ryhmää tulee niin muutkin edut paraneen.

sitten vielä siinä vieressä on mini golf jos vaikka joku ilta pantaisiin peli pystyyn ja voittaja saisi vaikka ilmaisen ateria mäcissä
cool.gif
Vai niin
tounge.gif

Ai te käytte oikein syömässä siellä!
bowdown.gif
Mä kun en kovin usein roskaruokaa syö, paitsi silloin kun olen pienessä gänässä
smile_org.gif

Back