• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

honda hornetin lämmöt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Miten on muilla hornetin omistajilla? lämmöt ei nouse edes mittarin puoleen väliin vaikka kuinka ajelisi
nixweiss.gif
Että mikä vikana??
Eikä kylmät säätkään ole syynä..

Eipä noi lämmöt omassakaan nouse kuin hitaassa ajossa tai jättäessä tyhjäkäynnille pitemmän ajelun jälkeen. Oliskohan ihan normaalia?

Normaalia on,ei nouse ajossa oikeastaan mihinkän(900 hornet)
Tyhjäkäynnillä paikoillaan seistessä kyllä nousee,jopa yli puolen välin,flekti hurauttaa aika ajoin lämpöä alas.

Juu ei ne "normi" ajossa nouse millään, mutta ite oon huomannu että ruuhkassa tai hitaassa ajossa lämmöt nousee tosi korkeelle. Mulla siis -01 600cc Hornet

Mulla lämmöt ovat maantiellä ja motarilla siinä normaalialueen kaaren alareunassa. Ruuhkissa ja kaupungilla nousee puoleen väliin ja vähän sen päälle jolloin tuuletin alkaa pyörimään. En kyllä ole huomannut mitään eroa moottorin käytöksessä ja toiminnassa "kaupunkikuumana" tai maantiellä kylmempänä. Eli ajo vaan.

jep. kiitokset teille
bowdown.gif
kyseessä on se ensimmäinen pyörä
smile_org.gif

Back