Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Zufushiki sanoi:Onko joku tehnyt noille takajarruille jotain muutoksia?
Eilen kun olin ajelemassa kaverin kanssa ja ajoin sen vtr:llä, niin takajarrussa on aivan järjetön ero..
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Olen sen verran selvitellyt että jarrun mäntä on aivan samaa kokoa kuin 1000vtr. Seuraavaksi ajattelin selvitellä mitä eroa vtr ja hornetin pääsylinterillä on. Koska jostain se ero on pakko tulla.iankaikkinen sanoi:Samaa mäkin olen pohtinut, nykyinen jarru on lähinnä säälittävä. Kun onnistuin tonniskuumeesta vieroittautumaan ja keskityn Hornetin (ja rouvan Kawasakin) laittamiseen, niin talven jarruletkuprojektin yhteydessä todella voisi jotain jarrutehostusta tehdä, laittaisko toisen jarrusatulan stunt-pyörätyyppisellä kiinnityksellä, mutta edelleen jalkajarrutoiimisena vai mitä ihmettä, ootko Zufu jo saanut ideaa?
Zufushiki sanoi:Olen sen verran selvitellyt että jarrun mäntä on aivan samaa kokoa kuin 1000vtr. Seuraavaksi ajattelin selvitellä mitä eroa vtr ja hornetin pääsylinterillä on. Koska jostain se ero on pakko tulla.
Männän kokoa siis ainakin on vaikea alkaa suurentamaan..
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Baltic sanoi:Mihin te sitä takajarrua tarvitte? Vai onko kyseessä kikkailuhommat?
JMH sanoi:Henk. koht oon ehdollistanut itseni hidasajon/ risteysajon takajarrutuntumalla ajavaksi. Jos tarvii esim. kävelyvauhdista suojatien yli kääntyessä pysäyttää mopo äkisti stonga vinossa, ei mukkaa turvalleen niin helposti.

messerschmitt sanoi:Tarkotatko että on kierrokset liian ylhäällä tyhjäkäynnillä?kannattaa manuaalista vilkaista mikä on normi kierrokset.
Herrandy sanoi:Kierrokset pyörii siinä 1400rpm vapaalla kun moottori lämmin eli pitäisi olla suht OK. Saattaa olla myös vaan vääntävämpi moottori kuin autokoulun pyörä, jolloin olisi helpompi lähteä.
Kaffemi sanoi:Muistelin, että jossain olen ihan varmasti tuon ruiskukoneen ohjearvon nähnyt. Ja muistin oikein, täällä http://www.hondabikes.fi/jalleenmyynti-ja-huolto/600-cc olevassa huoltokortissa se seisoo: 1350 +/- 100. Omassa 2007:ssa tuntuu aika korkealta myös, mutta lienee siinä 1400 kieppeillä. Kylmällä koneella ryypyn ollessa päällä taitaa olla n. 2000, sekin tuntuu aika korkealta, mutta nopeastihan tuo lämpenee ja laskee.
. 2tonnissa pyörii itelläkin kylmänä.