• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda GB 350 S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -dq-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No joo...tämä 350 hinnoiteltiin kyllä Suomessakin aika sopivasti 5 990 euroon.
Ei ole hintalppu mikään deal breaker, niinkuin on tonnisessa Hornetissa.

Nätti on Honda, mutta pyöriä on mulla jo tarpeeksi.
Päinvastoin, pitäisi myydä osa pois. Ettei jää myynti perikunnan murheeksi...:grin:

Minulla mahtuisi pihaan yksi GB, mutta mietin tässä, että onko tuo yksinkertaisesti liian laiska. Sen nyt ymmärtää, että 15,5kW ei ole paljoa, mutta kyllä se maantiellä riittäisi. Ohittaminen voi olla tuskaa, mutta ehkä sen kanssa pystyisi elämään. Pitää miettiä.

Mitenköhän kauan tuo sisäänvetohinta 5 990 on voimassa.

Onko niin, että vain talvella moponsa tilanneet saavat Hondansa tuohon hintaan?
Sitten MP 2026 näyttelyn jälkeen hinta onkin pompsahtanut yllättäen 6 590:een.

Eikös sen uuden Monkey 125:n kanssa aikoinaan pelattu tällaista peliä?
Eli sisäänvetohinnalla saadaan ostajat innostumaan. Mutta siihen hintaan sen oikeasti saa vain osa porukkaa .

Eiköhän se ensimmäisen mallivuoden kuitenkin pidä, näin muistaakseni Monkeynkin kanssa toimittiin, suurempi ongelma oli ensimmäisen vuoden saatavuus kun ihan vasta vuoden lopussa alkoi olemaan tilanne etteivät myyneetkään parin päivän sisään.

Tämän kanssa saattaa tulla suuremmaksi ongelmaksi ostajien määrä, verrokki Hunter 350 ei vaikuta mikään kauhea myyntimenestys olleen. Hieman varmaan Honda merkkinä jeesaa, mutta ehdottomasti kannattaa koeajaa ennen ostopäätöstä, se ei oikeasti kovin paljon nelitahtikevaria ripeämpi ole. :D

Samaa mietin, että pakko tuo on koeajaa ennen kuin ostoa harkitsee edes yhtään vakavammin. Tuohon kuuteen tonniin saa jo vaikka ja mitä muita (käytettyjä) retronakuja joissa tehon puute ei heti ensimmäisenä ota päähän.

Mietin mikä tuossa GB 350:ssä niin silmää miellyttää?

Siinä taitaa olla 19-tuumainen etupyörä! Se on tämmösen 70- luvulla ajelleen mielestä se just oikea koko! Sellainenhan oli isoissa Four Hondissa 500/750.

Ennen ostopäätöstä kyllä kannattaa koeajaa huolella. Minulle kävi Royal Enfield 650:n kanssa niin, että ostohalut jäi koeajolenkille.
Pyörä ei ollut huono, muttei vaan se mun teekuppi.

Back