• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda DN-01 Suomeen !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jee! Se tulee vihdoinkin Suomeen
062802jumpie_prv.gif

dn01_08_v1_560.jpg

http://www.honda.brandt.fi/mp....&kuva=1

Deauvillen / Transalpin 700cc V2-padalla varustettu automaattivaihteinen Power Cruiser
thumbs-up.gif

Muutenkin pieniä muutoksen tuulia on aistittavissa kun Hondan Silver Wing 600cc skode (11.990;-) on tullut takaisin myyntiin, Gileralta uutuutena GP800 skode (13.450;-) ja Aprilialta puolestaan uutena mallina Mana 850, myöskin automaattivaihteisena
smile_org.gif

Vai custom, tuota pitää kyl mutustella
nixweiss.gif

Mutta mielenkiintoinen uutuus kaikenkaikkiaan. Pitkästä aikaa jotain oikeasti uutta mopotinrintamalla.

Ehkä alan puritanistit oikaisevat tämän mutta minun mielestäni moottoripyörässä, ollakseen Power Cruiseri, on oltava noin suurinpiirtein litran verran enemmän koneessa jytytilaa.

Itse kutsun seitensatasia pikkucustomeiksi mutta jokainen tyylillään.

On se ainakin härskin näköinen pyörä!

Makuasioistahan ei tarvinne kiistellä, mutta
lookaround_orig.gif

Taitaa päästä Honda aika korkealle Rumimmat pyörät -listalla. Näyttää siltä kuin joku olisi Photoshoppaillut oikein kunnolla ja vielä päätteeksi venyttänyt kuvaa vaakasuunnassa. Tuo taitaa kuitenkin olla ihan tuotantoon tuleva pyörä?

Japsit ei ikinä keksi mitään uutta, samanlaisia kaikki. Tuossakin on taas kaksi pyörää.
wink.gif

Eikös sukellusveneet kielletty suomalaisilta Pariisin rauhansopimuksessa?
Ihan hyvä esimerkki taas siitä kuinka maailma muuttuu.. voi olla vaikka tuleva klassikko.Onhan noita automaattivaihteita ennenkin ollut pyörissä.Voi olla monelle juuri se oikea kaupunkipyörä..

Tehneet skootterista moottoripyörä-replikan..
tounge.gif

Sorry, oli ihan pakko, varmasti (s)oiva peli!
thumbs-up.gif

Tuli muuten mieleen millainen vastaanotto oli Katanalla kun se tuli markkinoille joskus -80 luvun alussa.Osa tykkäsi,osalle se oli viimeinen joka tulisi talliin... nyt se on aika haluttu klassikko.

Hyi hel...ti ... ihan ku risteyttäis skootterin ja Ooppeelin (KOTILO)keskenään ... lopputulos vois olla just toi ...
033102bebe_1_prv.gif

Hyvän näköinen peli ja kaupungissa varmaan näppärä,mutta jotensakin toi automaatti ei viehätä mua, kun on tottunut leikkimään vaihteiden kanssa. Autossa toi automaatti vielä menettelis. Joka tapauksessa erilainen ja hyvän näkönen peli, siitä pisteet Hondalle.

Hyvän näköinen peli ja kaupungissa varmaan näppärä,mutta jotensakin toi automaatti ei viehätä mua, kun on tottunut leikkimään vaihteiden kanssa. Autossa toi automaatti vielä menettelis. Joka tapauksessa erilainen ja hyvän näkönen peli, siitä pisteet Hondalle.
Edistyksellinen, täysin automaattinen HFT-vaihteisto toimii ilman kytkintä. Voit valita kolme ajotapaa: tavallinen automaatti, sport-automaatti ja käsivalintainen 6-nopeuksinen vaihtoehto.

HiTecin aloitusviestin lukaisun jälkeen tarkistin kalenterista, että aprillipäivää ei ole siirretty syksyyn.

On ainakin vähän erilainen kuin tusinakyykky tai HooDeeKlooni...
bowdown.gif

Edit: jos toi on Power Cruiser, niin oma prätkäni on SuperPower DoItAll.

Edistyksellinen, täysin automaattinen HFT-vaihteisto toimii ilman kytkintä. Voit valita kolme ajotapaa: tavallinen automaatti, sport-automaatti ja käsivalintainen 6-nopeuksinen vaihtoehto.
Mulla on ollut yksi kaksipyöräinen käsivalintaisella vaihteistolla, enkä tykännyt. Kyseessähän on tietenkin legendaarinen pappatunturin maxi-malli
biggrin.gif

Futuristisen näköinen matkasohva(?)
thumbs-up.gif
. Menee toi parempaan suuntaan esim. näistä Hondan skootteria muistuttavista matkamalleista
smile_org.gif
. Tuollaista ei ikinä itselle tule, mutta ihan tyylikäs.

Jotenkin ei silmäni oikein pidä tuosta
sad_orig.gif

Ehkä ainut kustomi missä tulee näkymään uutukaista rukka gorea kuskilla
wink.gif

Back