• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda CBR 600:sen vakuutusmaksu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kallistahan se on.. Tällä hetkellä noin 5-6 euroa/ajopäivä. Liikenteen vuosimaksu 1501,90 eeroa - bonus 30 % - keskittäminen 7 % sekä Isokaskon vuosimaksu 1807,40 eeroa - bonus 40 % - kampanja-ale 15 % - keskittäminen 8 % - ajonesto 5 % Mut sen oon huomannu, että vanhan tyypin vakuutuksissa Pohjola on mulla kaikista halvin. Paska homma on se, että kun vaihan mopoa, vaihtuu myös vakuutus uuteen tyyppiin. Ja hinta nousee.. Täti sano, jotta vanhaa vakuutusta ei saa siirrettyä..  
bawling.gif
Astele hyvä mies turvan toimistoon ja kysäse sieltä. Mulla oli kans pohjolassa ensin, menin sitte turvaan ja maksut tippu puoleen pohjolaan verrattuna
thumbs-up.gif

Kallistahan se on.. Tällä hetkellä noin 5-6 euroa/ajopäivä. Liikenteen vuosimaksu 1501,90 eeroa - bonus 30 % - keskittäminen 7 % sekä Isokaskon vuosimaksu 1807,40 eeroa - bonus 40 % - kampanja-ale 15 % - keskittäminen 8 % - ajonesto 5 % Mut sen oon huomannu, että vanhan tyypin vakuutuksissa Pohjola on mulla kaikista halvin. Paska homma on se, että kun vaihan mopoa, vaihtuu myös vakuutus uuteen tyyppiin. Ja hinta nousee.. Täti sano, jotta vanhaa vakuutusta ei saa siirrettyä..
bawling.gif
Astele hyvä mies turvan toimistoon ja kysäse sieltä. Mulla oli kans pohjolassa ensin, menin sitte turvaan ja maksut tippu puoleen pohjolaan verrattuna
thumbs-up.gif
Hmmm.. Pitäneepä käyä. Kaikki muut onki jo kierretty.. Kiitti vihjeestä!!
062802jumpie_prv.gif

Itsellä vähän iäkkäämpi (1990) yksilö ja vakuutus Turvassa. Tuon ikäiseen mopottimeen en viitti kaskoja ottaa, eli mulla on pelkkä liikennevakuutus. Tarkkaa summaa en muista ulkoa mutta jotakin 700-800 se on ilman bonuksia. Tuo on sen vanhemman mallin mukainen, eli siitä pois seisonta-ajat bonuksien lisäksi.

cbr600f -03 TAPIOLA
liikenne 70% 201 e/vuosi
täyskasko 70% 272 e/vuosi
yhteensä 1,32 e/päivä

pohjolan ympäri vuoden voimassa olevalla vakuutuksella (ajokauden pituudeksi jos tulee 7kk, (huhti-syyskuu)) laskin että hintaa tulee <30€ kk. bonuksia minimit, hirvipalovarkaus extrana, toki olen pienimmässä ikä riskiryhmässä, osuuspankin omistaja-asiakas, pyörä 600cc, vm -95 jne. Väitän, että halpaa on.

kattokaa nyt ihmeessä et on edes isokaskon bonukset 60:ssä koska sen saa ketä vaan kun sen vaan vaatii.

pohjolan ympäri vuoden voimassa olevalla vakuutuksella (ajokauden pituudeksi jos tulee 7kk, (huhti-syyskuu)) laskin että hintaa tulee <30€ kk. bonuksia minimit, hirvipalovarkaus extrana, toki olen pienimmässä ikä riskiryhmässä, osuuspankin omistaja-asiakas, pyörä 600cc, vm -95 jne. Väitän, että halpaa on.
samaa mieltä. halvat on. ja bonukset nolla vai mitä meinaat tuolla minimillä? kuinka paljon tuo osuuspankki kytkös vaikuttaa, oliko puhetta tarjousta pyydettäessä?

Back