• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda cbr 600 f4 -99

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
NO niin nyt vika paikannettu ja korjattu eli sinne vaihdettiin jakopää ketjun kiristin..ja johan tärinät loppu
062802jumpie_prv.gif

kiitos kaikille jotka kokemuksiaan jako tän asian osalta
biggrin.gif

ja eiku baanalle
033102beer_1_prv.gif

Hei en tiiä onko tästä apua mutta itselläni kans tollanen resonanssiääni oli ja en millään meinannu hoksata mistä se tulee. Kunnes kerran otin kädellä ajaessani ajokuvusta kiinni ja sieltähän se ääni tuli. Tuo ääni tulee ku silleen hissukseen kaasulla menee.
Mulla resonoi myös toi pleksi tollaisella 4-5000 rpm kohdalla. Helvetinmoinen pärinä, jota ei saa millään loppumaan paitsi pitämällä siitä pleksistä kiinni.
veryangry.gif

Kaupunkinopeuksissa toi haittaa ikävästi. Toistaiseksi en oo saanut sitä vaimenemaan millään konstilla.

Mulla rallattaa tai rämisee tasan 3000 kiekas kans. Pyöränä cbr 600f sport vm 2001. Jos se on tuo ketju/kiristin niin onko kukaan saanut menemään sitä takuuna? Takuuta olisi jäljellä vielä vuosi...

Mulla rallattaa tai rämisee tasan 3000 kiekas kans. Pyöränä cbr 600f sport vm 2001. Jos se on tuo ketju/kiristin niin onko kukaan saanut menemään sitä takuuna? Takuuta olisi jäljellä vielä vuosi...
Mulla on CBR 600 F -00/01 malli ja takuuseen meni. Kävin paikan päällä vaan ilmoittamassa,että nokkaketjun kiristin pitää ääntä ja takuun alasena laitetaan kuntoon, homma oli sitä myöten selvä ja eikun..
062802moto_prv.gif

Back