Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä tosta puigista, mutta jos MRA:n vastaava plexi kelpaa niin itse löysin sellasen motoplazaMoi vaan kaikille,
Itselläni -99 äffä ja kyselisin olisiko täällä mahdollisesti joku joka tietäisi mistä kyseiseen malliin saisi puig:n kirkkaan tuplakupla (race) pleksin, kysellyt jo useammasta paikasta mutta kaikilla tarjolla vain savua..
Onko jollain kokemuksia kyseisestä pleksistä ? Itse päätynyt vaihtamaan koska vakio pleksi ohjaa ilmavirran rintaan kun pystympi asento ja naamaan kun matalampi..![]()
Kirkas mielellään siksi että kun pyörä on se tricolor: punainen,violettisininen ja valkoistakin pukkaa kirjoituksissa niin en kyl tiedä kuis savu sopisi siihen keulaanekaks vastaus: en tiedä
tokaks: miks se pitää olla kirkas?
Itellä tommonen savunvärinen, harvemmin tulee vedettyä leukatankis et näkis ees läpi, ja jos näin tekee, ni kyl siitä ihan ok läpi näkee.
Katselin kyllä myös tuota MRAn pleksiä mutta itse pidän puigin ilmeestä enemmänEn tiedä tosta puigista, mutta jos MRA:n vastaava plexi kelpaa niin itse löysin sellasen motoplazaMoi vaan kaikille,
Itselläni -99 äffä ja kyselisin olisiko täällä mahdollisesti joku joka tietäisi mistä kyseiseen malliin saisi puig:n kirkkaan tuplakupla (race) pleksin, kysellyt jo useammasta paikasta mutta kaikilla tarjolla vain savua..
Onko jollain kokemuksia kyseisestä pleksistä ? Itse päätynyt vaihtamaan koska vakio pleksi ohjaa ilmavirran rintaan kun pystympi asento ja naamaan kun matalampi..![]()
Pikaisella googletuksella löyty takarengas.com sivu josta näyttäis löytyvän puigin ikkunoitaKatselin kyllä myös tuota MRAn pleksiä mutta itse pidän puigin ilmeestä enemmänEn tiedä tosta puigista, mutta jos MRA:n vastaava plexi kelpaa niin itse löysin sellasen motoplazaMoi vaan kaikille,
Onko jollain kokemuksia kyseisestä pleksistä ? Itse päätynyt vaihtamaan koska vakio pleksi ohjaa ilmavirran rintaan kun pystympi asento ja naamaan kun matalampi..
kiitän kuiten vastauksesta![]()
![]()
Juu kysellyt kyllä liikkestä mutta savua vaan tarjollaPikaisella googletuksella löyty takarengas.com sivu josta näyttäis löytyvän puigin ikkunoitaKatselin kyllä myös tuota MRAn pleksiä mutta itse pidän puigin ilmeestä enemmänEn tiedä tosta puigista, mutta jos MRA:n vastaava plexi kelpaa niin itse löysin sellasen motoplazaMoi vaan kaikille,
Onko jollain kokemuksia kyseisestä pleksistä ? Itse päätynyt vaihtamaan koska vakio pleksi ohjaa ilmavirran rintaan kun pystympi asento ja naamaan kun matalampi..
kiitän kuiten vastauksesta![]()
![]()
![]()
Aika hankala kyl sanoo..viime aikoina mun pyörä tuntuu olevan "kuumessa": lämpötila mittari heiluu yli puolessa välissä ja jalkojen alueella on havaittavissa selvää kuumuutta. Mikä mahtaa olla probleemo?
kyseessä on cbr 600 f -99 mallinen kaunotar.
Tätä ongelmaa ei ollut viime vuonna. Pyörä on hyvässä kunnossa, ei kaaduttu ja kaikin puolin ooko.
Ehkä pyörämme saavuttavat sen ikäluokan että kyseessä on vain kuumia aaltojamielestäni fleksi toimii normaalisti.
siis se kuumuus on normaalia kuumempi. sama kuin 30-asteinen aurinkopaiste paljaalle iholle![]()
Ei tuota cbr:ää voi ainakaan vakio- saati tuplakuplapleksilläkään kovin suojaavana pitää, kun mittaa on yli 180cm. Kyyryilemättä tuuli ottaa ihan tukevasti yläkroppaan, joskin ei se nyt haittaakaan, koska samalla kuorma käsiltä katoaa pois. Esim vastaantulevien rekkojen "jysäykset" eivät kuitenkaan tunnu kuten customissa.Customissa yli satasen vauhdissa ottaa tuuli aika kovaa vastaan niin ei se paljoa parempi voi olla nakussakaan (Korjatkaa jos olen väärässä).
CBR on ollut vaihtoehto listalla nyt aika hyvin esillä kun ovat suhteellisen edullisia kun katsoo 2000 luvun alun pyöriä.
Mutta miten itse pyörä? 180/100 kokoselle kaverille mahtaa mennä? Toinen on vakuutukset jotta kallistako mahtaa olla?
Toinen on että muikki istuu takana aika usein.
Täällä painoa n. 80 kamat päällä ja -99 takajousi löysimmässä asennossa eikä siltikään sag ole kolmasosaa kok. liikematkasta... ? Painuuko sulla perä alas yhtään kun hyppäät kyytiin ??Minä ajan yksin perä toiseksi kireimmällä (<80kg varusteineen).
Tohon tricolor väriin sopis varmaan aika hyvin se punainen Puigin tuplakupla.Kirkas mielellään siksi että kun pyörä on se tricolor: punainen,violettisininen ja valkoistakin pukkaa kirjoituksissa niin en kyl tiedä kuis savu sopisi siihen keulaanekaks vastaus: en tiedä
tokaks: miks se pitää olla kirkas?
Itellä tommonen savunvärinen, harvemmin tulee vedettyä leukatankis et näkis ees läpi, ja jos näin tekee, ni kyl siitä ihan ok läpi näkee.![]()
Ehkä sopisikin![]()
Kiivi sulla tuo pleksi, niin +/- alkuperäiseen?
Kyllä se sen muutaman sentin joustaa, mitä kaipaankin. Mutkaan kantatessa sitten enemmän. Toki tässä on se puoli olemassa, että tourinkiin varmasti sopii hyvin tuollainen reilu sag ja pehmeä vaimennus. Minä pidän sporttisesta jäykkyydestä ja siitä, ettei tuntuma ole kuin lusikalla vanukkaassa, jos johonkin ramppiin pudottaa vähän kovempaa. Minulla on Avensis sitä epämääräistä fiilistä varten.Täällä painoa n. 80 kamat päällä ja -99 takajousi löysimmässä asennossa eikä siltikään sag ole kolmasosaa kok. liikematkasta... ? Painuuko sulla perä alas yhtään kun hyppäät kyytiin ??Minä ajan yksin perä toiseksi kireimmällä (<80kg varusteineen).
No siis takapäässä on 1/3 matkasta 4 cm. eli muutaman sentin... Saman painoinen kuski ? ja sama painuma eri asetuksella ?? Jousessa/vm. eroa tai toisella mittausvirhe... ?Kyllä se sen muutaman sentin joustaa, mitä kaipaankin. Mutkaan kantatessa sitten enemmän. Toki tässä on se puoli olemassa, että tourinkiin varmasti sopii hyvin tuollainen reilu sag ja pehmeä vaimennus. Minä pidän sporttisesta jäykkyydestä ja siitä, ettei tuntuma ole kuin lusikalla vanukkaassa, jos johonkin ramppiin pudottaa vähän kovempaa. Minulla on Avensis sitä epämääräistä fiilistä varten.Täällä painoa n. 80 kamat päällä ja -99 takajousi löysimmässä asennossa eikä siltikään sag ole kolmasosaa kok. liikematkasta... ? Painuuko sulla perä alas yhtään kun hyppäät kyytiin ??Minä ajan yksin perä toiseksi kireimmällä (<80kg varusteineen).![]()
Voihan se jousikin olla eri, mutta ei tuo minun lukemani mikään mittaustulos ole. Todennäköisesti ajan joka tapauksessa tiukemmalla alustalla, vaikka uudemman jousi olisikin pehmeämpi (mitä en usko).No siis takapäässä on 1/3 matkasta 4 cm. eli muutaman sentin... Saman painoinen kuski ? ja sama painuma eri asetuksella ?? Jousessa/vm. eroa tai toisella mittausvirhe... ?Kyllä se sen muutaman sentin joustaa, mitä kaipaankin. Mutkaan kantatessa sitten enemmän. Toki tässä on se puoli olemassa, että tourinkiin varmasti sopii hyvin tuollainen reilu sag ja pehmeä vaimennus. Minä pidän sporttisesta jäykkyydestä ja siitä, ettei tuntuma ole kuin lusikalla vanukkaassa, jos johonkin ramppiin pudottaa vähän kovempaa. Minulla on Avensis sitä epämääräistä fiilistä varten.Täällä painoa n. 80 kamat päällä ja -99 takajousi löysimmässä asennossa eikä siltikään sag ole kolmasosaa kok. liikematkasta... ? Painuuko sulla perä alas yhtään kun hyppäät kyytiin ??Minä ajan yksin perä toiseksi kireimmällä (<80kg varusteineen).![]()
Katsos vaan, mulla -99 vs. sinun -03![]()