G
Guest
Guest
Kuka tietäis mitä kaikkea vois Cbr:lle tehdä jotta sen saisi täysitehoiseksi,tekis vain hyvää tietää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpäs nyt ulkoa muista paljonko tuollainen härpätin maksaa, mutta voin vannoa että jos myyt tuon pois niin saat sillä rahalla varmasti ostettua käytetyn NäSäRin, joka on tuplasti tehokkaampi ja ajo-ominaisuudet on `hiukka`paremmat. Eikä tartte vaihtaa takarengastakaan.Ja sen takia sen ostinkin koska se on oikeastaan ainoa kevari jossa on hinta kohdallaan,kyllä nsr:kin totta kai kävisi mutta rahaa on huono saada tyhjästä.
olikait tuolla ruottalaisella osto ja myyntipalstalla kaupan 22heppaseks trimmattu 125 cbr aikonaan. mutta eipä ollu ennää ku kattelin tossa. mut ei siittä sen enempää onko muute yli vai alle 170senttiselle ihmiselle tarkoitettu toi pikku cebari?Motot.net :stä saa paljon paremmin tietoa siitä. Kuitenkin kerron nyt jtn;
Piikkinen cbr on rakennettu noille tehoille, joten tehoja siitä ei enempää paljoa saa, ainakaan kohtuu kustannuksin. Kaukoidän maissa cbr:ää myydään 150 kuutioisena, mutta sieltä on hankala lähteä tilaamaan isompaa pyttyä, kun harva taitaa kielen. Putkiston uusimisella saat maksimissaan pariheppaa lisää. Ne maksavat 300-500€ muistaakseni. Samalla on myös kannattavaa sorvauttaa vakiosuutin isommaksi, ettei mene seos liian laihalle. Täältä saa nokka-akseleita cbr:ään, joilla voi hieman parantaa suorituskykyä.. Lisäksi koneistamoilla voi käydä kantta avarruttaa tai porauttaa pyttyä.. (mutu). Lisäksi voi aina turbon asentaa...
Ei saa tolla rahalla muuta kuin vasta remonttikaljat.turbo +1500-2000€ ??
Tuohon hintaan saa teetettyä normaalisti nelipyttyisen 16-venttiilisen koneen kannen eli yksipyttyisen piikki-cebarin kansityö murto-osa. Ei sillä toisaalta saa yli kymmentä lisäheppaakaan; pari lisäkaakkia voisi optimitapauksessa tulla, mutta todennäköisesti ei sitäkään.kannen avarrus 500-1000€ +10hp
Itse en ole tuota 22heppasta cbr:ää löytänyt, olisi mielenkiintonen nähä sellanen.olikait tuolla ruottalaisella osto ja myyntipalstalla kaupan 22heppaseks trimmattu 125 cbr aikonaan. mutta eipä ollu ennää ku kattelin tossa. mut ei siittä sen enempää onko muute yli vai alle 170senttiselle ihmiselle tarkoitettu toi pikku cebari?
pakoaukon säätölaite Yamaha Power Valve Systemtzr:stä on tämän lisäksi otettu se imuaukon säätölaite systeemi pois oliko se joku yvps tai muu sellainen.
paljokoha lie kulutus sataselle tuommoisella pikku cebarilla.Itse en ole tuota 22heppasta cbr:ää löytänyt, olisi mielenkiintonen nähä sellanen.olikait tuolla ruottalaisella osto ja myyntipalstalla kaupan 22heppaseks trimmattu 125 cbr aikonaan. mutta eipä ollu ennää ku kattelin tossa. mut ei siittä sen enempää onko muute yli vai alle 170senttiselle ihmiselle tarkoitettu toi pikku cebari?![]()
Ajoasento on cbr:ssä tilava, jopa tilavempi kuin apriliassa tai mitossa. Pleksin taakse meneminen voi olla pitemmältä henkilöltä vaikeata, mutta itse olen 175 ja pääsen sinne suht ongelmitta.![]()
Gixeros, ratastamista mietin itsekin kans, mutta eräs tyyppi hankki motot.netissä piikkiä pienemmän eturattaan, jolloin kuutos vaihde tuli samanlaiseksi, kuin vakion vitos vaihde. 1- vaihde lyheni entisestään, ja se on huono. Nytkin on jo hieman liian lyhyt.
Tenere-Heikki, uskoisin, että kannella tulee hieman enemmän kuin pari hepoa lisää. mä veikkaan että se on hieman perssiilleen muotoiltu (tarkoituksella). Ehkä 5hp vois olla lähempinä, kymmenen olisi jo uskomatonta.![]()
Vakiosuuttimia löytyy, jotka voi käydä sorvauttamassa kultasepän liikkeessä isommaksi.. Ei pitäisi sekään olla iso ongelma..![]()
Tuo takanakki on kyllä ongelma, vakiona ku se on niin ruton kaponen. Itse hankin kohta 120/70 -17 renkaan, jos se toimii hyvin, niin harkitsen vakavasti 130/70 -17 rengasta.![]()