• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

honda cb four 500 v.72 kierros ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuucca
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
vantaa
mikä mun mopoo vaivaa kun paikallaan ollessa ottaa kierroksia mutta kun lähtee ajaan niin rupee pätkiin,eikä ota täysiä kierroksia.olen vaihtanut toisen puolan,kärjet,kondensaattorit,tulpat ja putsannut kaasarin

Käviskö laihalla? Edelleen likaa kaasarissa tai tankissa tai bensapinta menny turhan alas kaasaria putsatessa? Ei saa siis tarpeeksi bensaa jostain syystä (jos iskee kirkkaan, sinertävän kipinän).

Pätkiikö se sillain "yskähdellen" vaiko yhtäkkiä leikaten? Oliko siellä kohokammion pohjilla putsatessa mitään ruskeaa silpun tapaista hiutaletta? Saako tankki korvausilmaa? Näyttäisikö hana lorottavan kunnolla, kun irrottaa letkun? Oletko katsonut minkä väriset tulpat ovat?

-hh-

mikä mun mopoo vaivaa kun paikallaan ollessa ottaa kierroksia mutta kun lähtee ajaan niin rupee pätkiin,eikä ota täysiä kierroksia.olen vaihtanut toisen puolan,kärjet,kondensaattorit,tulpat ja putsannut kaasarin
Oiskohan niin, että koneen sytkäennakko on hukassa. Ilman kuormaa ottaa kierroksia mutta kuormitettuna auttamattomasti myöhässä...
nixweiss.gif

Back