• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda CB 500, Kawasaki ER-5 vai Kawasaki GPZ 500?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rohkelina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeinkin. Tässä on juuri Vesilahdelta ajettu Hornetti (vm. 2004) ja sen päällä onnesta soikea omistaja.

Kiitokset Tumpille ja Saijalle kaupoista!  
062802jumpie_prv.gif
Mä olen niin onnellinen, että voisin halia kaikkia!

Edit: Lisäys.
Onnea vaan, Oiva valinta, ja Hieno mopo ;) Malttia kannattaa pitää, kyllä tää kusiainenkin lähtee pienemmistä kyydeistä kun kiusaa.
062802moto_prv.gif

CB500, kuten melko varmasti muutkin noista vaihtoehdoista olevista pyöristä käy hieman laihalla seoksella vakiona. Ainakin omaani laittoivat pääsuuttimet hieman isommiksi. Tulos, pyörä vastaa hieman paremmin kaasuun.
Vaimokkeella on laitettu cb:hen dynojetin satsi, on mun mielestä hintansa (n.100e?) arvoinen. Tuntuu vetävän paremmin koko kierrosalueella vakioon verrattuna, eikä ryyppyä tarvitse käyttää kun kylmillä (~alle10c) ilmoilla. Dynojet mainostaa sillä tulevan n.10% lisää tehoa. Kulutus sama kun vakiona.

Hieno on pyörä, sopii omistajalle hyvin
smile_org.gif

Anna kurien vaan olla kiinni ja opettele rauhassa ajelee liikenteen seassa (siinä haastetta jokaiselle aloittelijalle jos harjaantuneellekin ihan tarpeeksi).

Tehot riittää varmasti alkuun.. oon ite aikoinaan ajellu tosi mopoilla ja hyvin oon pärjänny. Kaks päällä maantiellä voi varsinkin ohittaessa ruveta vaivaamaan tuo tehonpuute mutta siinä onki sitte muutenkin lisää treenattavaa tuossa kaks päällä ajelussa.

033102beer_1_prv.gif
ja tsemppiä! (unohtu mainita)

Back