• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda CB 1100 X-Eleven

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimmies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
NÄin talvea odotellessa kai jokainen motoristi kuvittelee uusia ajokkeja alleen. Itselläkin mielessä hyvän (tähän asti) pyörän vaihto toiseen ja vaihtoehtoja tuntuu löytyvän.

Mielessä on ollut SV1000, Firestorm, FZ1 ja MT-01, joihin kahteen edelliseen ei ole näillä näkymin budjettia. No muita vaihtoehtoja selatessa törmäsin tähän "naku" Super Blackariin, eli CB 1100 X-Eleveniin. Mitä kummaa kukaan ei puhu moisesta mitään, olis kyllä mun mieleen ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltaan myös.

Onko kenelläkään minkäälaisia kokemuksia tuosta kesyttämättömästä laitteesta?  
eek.gif

Tuleeko muita vastaavia ajokkeja mieleen tai suositeltavaksi? Budjetti on aika lailla rajattu 10t€ ja vääntöäkin sais olla, X-11:ssä tarjoillaan jotain 110Nm vääntöä.  
062802jumpie_prv.gif

Mietitääns tätä nyt sit koko talvi porukalla  
idea3.gif

idea3.gif

idea3.gif

Ennenkuin pääsee taas ajamaan  
sport05.gif

Ja  I S O  K I I T O S  aivoriiheen osallistuville!

Hmm.
Kesänverran X-11 sutineena voisin muutaman huomion heittää.

-Sairaasti ruutia, kun hiukan kutitti kokoputkella ja lambdan kusetuskalikalla. Bläkkärin rööri sopi ok, kun sovitti.
-R-pyörillä ei pääse karkuun keskimääräisillä mutkateilla, ruutia siis on sairaasti Hondaksi. (Suhteessa rankin ajamani Honda).
-Aivan sairaan etupainoinen, alkaa vaappua keuliessa. Liian painava muutenkin.
-Aivan sairaan liian pienet ketjut. Venyvät viikossa vaihtokuntoon, kun oikein riepoo.(Siihen ei sovi Bläkkärin ratassarjat, eikä oikein muukaan, pitää teettää).
-Vain 5 vaihdetta on pieni miinus, kun olisin mieluusti ratastanut tiheämmäksi.
-Liian kaponen takavanne.
-Yhdistelmäjarrut purettava viimeistään heti. Hengenvaaralliset ainakin mulle. Parit lipat oli tosi likellä.
-------------------------------
Olen ajanut kaikilla listasi peleillä ja muutama huomio.
-Lähinnä vastaava on FZ1, paljon keveämpi.
-SV 1000 on supermakea, kun vähän törsää tehoihin.
-MT-01 (allani nyt). Kaikista hienoin. Ei lähde edes kitillä. (Stage 2, mutta pysyypä ajokorttikin). Kulkee yli 200km/h.
-Firestorm ei pärjää tässä segmentissä, eikä ole nakukaan.
-------------------------------
Muita:
Buell X1. Makea, mutta vaivalloinen ylläpidettävä paljon ajaessa.
Aprilia Tuono. Todella huima kampe hinta/laatu.
Ducati S4R. Huima kampe ja suht hyvä hinta/laatu.
Ducati Monster 1000. Hieno, muttei über ärjy.
MV Agusta Brutale. <-Seuraava tod näk.valintani ykköspyöräksi.
Yamaha XJR 1300. Hyvä muuten, mutta tarttis saada ruiskumalli.
Kawa Z 1000. Aika kova luu.
Suzuki GSX 1400. <-Seuraava varma rakennettava pelimme.
---------------------------------------------
Puurot ja vellit hiukan sekaisin, kun menee muskelit ja fighterihenkiset sekaisin. Itse diggaan muskelimeiningistä kelpo ajeluominaisuuksilla ja siksi MV ja/tai GSX 1400.
-GSX on sikahalpa, sikahieno, sikakestävä ja siihen saapi sairaasti tehopalikoita. Itse aion ottaa iisit 150-160bhp vaparina ja suihkitaan punamustasta -05 mallista kameleonttiefekti ylitse..

Jos rahaa olis niin X-11:sta huvittais rakentaa varttimailille kulkine. Kaverilla on X-11 koko putkella + commaderilla ja se on kyllä ihmeen nopea sellaseksi möhkäleeksi.

Back