Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu toi 600 euroa oli täysin ulkomuistista vedetty hinta. Oikea hinta painuu n. 550 euron luokkaan.Turvasta tuli minulle alle 600 euroa hinnaksi niiden sivuilla olevan laskurinkin mukaan, ilman mitään muuta asiakkuutta tai etuja.
XX liikenne + täyskasko täysillä bonuksilla.
Että ei tuo Hapen hinta kovin hurjia "alennuksia" kai sisällä.![]()
Joo... tuo paikkakunta vaikuttaa aikas paljon. Itse juuri tunti sitten vaihdoin Bläkkärin osakaskon täyskaskoon ja hinnaksi tuli 460€/vuosi (Espoo, 70%).Juu toi 600 euroa oli täysin ulkomuistista vedetty hinta. Oikea hinta painuu n. 550 euron luokkaan.Turvasta tuli minulle alle 600 euroa hinnaksi niiden sivuilla olevan laskurinkin mukaan, ilman mitään muuta asiakkuutta tai etuja.
XX liikenne + täyskasko täysillä bonuksilla.
Että ei tuo Hapen hinta kovin hurjia "alennuksia" kai sisällä.![]()
Tosin noilla muilla alennuksilla ei ole enää suurta väliä, koska bonukset ovat täysiä. Jos vuosihinta kaskossa on 350 euron luokassa, niin siitä kun ruetaan ottamaan esim. 5 % pois, niin se ei paljoa loppuhinnassa tee. Sitten jos bonareita ei olisi ollenkaan, niin noilla ylimääräisillä alennuksillä saa mukavasti hintaa alennettua.
Tosi paljon muuten asuinpaikka vaikuttaa hintaan. Laskurin mukaan hinta olisi Espoossa 724 €, Jyväskylässä 594 €, Äänekoskella 568 € ja Äänekoski on vajaan 50 km päässä jkl:stä..
On se muuten jännää ... miten eri vakuutusyhtiöiden hinnat ja halvimmat tarjoukset vaihtelee paikkakunnittain.Nordeasta otin, sai halvimmalla
Ja tulevalle suvelle vakuutukset edelleen If:stä. Huippukasko (on lunastus-, *jatkuvuus- ja pysäköintiturvat jne jne...).Ihvissä 801e/vuosi (liikenne 30%+kasko 70%). Kaikki, auto-koti-henki-vapaa-ajanvakuutukset keskitettynä samaan yhtiöön.