• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Honda Blackbird 1100 XX vuosimallien eroavaisuudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja steelman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Honda Blackbird 1100 XX olisi hakusessa tuossa kesällä, haluaisinkin tietää mitä käytännön eroja eri vuosimallin vehkeillä on, eritoten vuosimallista 2000 lähtien. Onko esim. vuosimallin 2005 ja 2006 pyörillä eroja muuta kuin maalipinnassa?

Honda Blackbird 1100 XX olisi hakusessa tuossa kesällä, haluaisinkin tietää mitä käytännön eroja eri vuosimallin vehkeillä on, eritoten vuosimallista 2000 lähtien. Onko esim. vuosimallin 2005 ja 2006 pyörillä eroja muuta kuin maalipinnassa?
1999-2000 muistaakseni sama mopo, 01-06 tehot laskeneet noin 10 kaakilla, kaiken maailman direktiivien takia. Uudet värit ja uusimissa on digimittaristo, sekä korkeempi pleksi. Siinä taitaa XX: muutokset olla.

Tässäpä infoa englannin mallista. Muistaakseni suomessa tuli uusi mittaristo vasta 2002 ja katalysaattorin tulosta olen epävarma (2002, 2003?). Muuten 2002:n jälkeen ei ole tietääkseni muuttunut kuin väritys.

Eikä ne tehotkaan ole laskeneet uudistuksien (ruiskun ja katin) tulemisen myötä, lukeehan se haynesin korjaus kirjassakin, päinvastoin hitusen nousseet ruutan myötä
wink.gif

Mulla lukee 121kw, -97, olin tietävinäni että ruiskupeleissä org. seoksilla ja katti kiinni teho olis n. 115 kw, putken vaihdon ja pc:n myötä tehoa olisi sitten enemmän kuin vanhoissa kaasariversioissa.
nixweiss.gif

Mulla lukee 121kw, -97,  olin tietävinäni että ruiskupeleissä org. seoksilla ja katti kiinni teho olis n. 115 kw, putken vaihdon ja pc:n myötä tehoa olisi sitten enemmän kuin vanhoissa kaasariversioissa.  
nixweiss.gif
Yhdyn edelliseen

Tämmöisessä uskossa itse ollut tähän asti. Siis tehojen suhteen.

The difference is very small. The 1999 model has 164 HP, the 2001 and later has 152 HP. Only if you measure a fully standard bike on a test-bench, there is only about 3-5 HP difference. With new exhausts, airfilter and Powercxommander there is no difference in the model....

as far as i am concerned, there are more differences between the 3 models.

firstly, the bike was with carbs, no catalyst. ( 97-98 )

then there was the injection thing ( 99-00 or 01 )

then, there came the catalyst thing ( 02-today )

Back