Hohtokeilausta Oulussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikerbabe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

bikerbabe

•••••••••••••••••
Moroo!
Oli keskiviikon kahvittelussa puhetta, et käytäis hohtokeilaamas täs ennen kartinkia.
Varasin alustavasti kolme rataa Heinäpään keilahallilta lauantaille 22.3 klo 20 - 21.30
Hinta on 28€/h radalta ja kengät 2,-/naama.
Sitähän vois käydä sit vaikka oluella ton keilailun jälkeen :bisseä:

Ilmoitelkaahan onko kiinnostusta lähteä keilaileen, varausta voi vielä muuttaa, jos ajat ym. ei passaa..

:thumbsup:

Kokeillaampa sitäkin lajia, vaikkei koskaan olla läheltä mokomaa palloa nähtykkään. :D Elikkä kaksi lisää mukaan . :bisseä:

:thumbup: Kai nyt palloillessaki muutaman voi ottaa, että kulkee paremmin :D Ei tartte sitte jälkikäteen selitellä miten ne keilat jäi pystyyn.

Ensi viikolla keilataan hohdokkaasti :)

Otetaan keilauksen ohessa puheeksi tärkeää asiaa Kemoran reissusta ja ajokoulutuksesta 17.-18.5. Vertzun kanssa ollaan asiaa suunniteltu ja homma on tuotannossa :cruising:

Birke sanoi:
Ensi viikolla keilataan hohdokkaasti :)

Otetaan keilauksen ohessa puheeksi tärkeää asiaa Kemoran reissusta ja ajokoulutuksesta 17.-18.5. Vertzun kanssa ollaan asiaa suunniteltu ja homma on tuotannossa :cruising:

Hoh hoh:dokkaasti. :D Vaatimattomasta kuulantyöntö "urastani" on toivottavasti minulle jotain hyötyä tässä lajissa. muuten menee heikosti, saas nähä. :) Kiva onkin taas päästä turisemaan, juttua kyllä piisaa..

Seiskaksi ku menee niin ehtii lämmitellä lihakset kahdeksaan mennessä :D
20-21.30 oon varannu kolme rataa. Jos oon oikeen laskenu niin meitä olis 12 lähdössä eli 4 keilaajaa/rata.
Onko tuo aika sopiva vai riittääkö tunti keilausta?
Hinnat 1,5 h 12,5€/naama ja 1 h 9€/naama sis. kenkien vuokra.

bikerbabe sanoi:
Seiskaksi ku menee niin ehtii lämmitellä lihakset kahdeksaan mennessä :D
20-21.30 oon varannu kolme rataa. Jos oon oikeen laskenu niin meitä olis 12 lähdössä eli 4 keilaajaa/rata.
Onko tuo aika sopiva vai riittääkö tunti keilausta?
Hinnat 1,5 h 12,5€/naama ja 1 h 9€/naama sis. kenkien vuokra.

Tuossa puolessatoistatunnissa ehtii varmasti munata itsensä kunnolla, eli se sopii :p Ja mukana edelleen...:jippikaijee:

tunti tai puoltoista. Puoltoista ehkä parempi nii kerkee ees yhen kaadon saada aikaseksi. jos se jäis sitte samalla vuoden ekaksi ja viimeseksi. :jippikaijee:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back