• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HJC ZF-8 Scramble

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampop
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli voiko tuohon kyseiseen visiiriin laittaa 5-sateesta ainetta.

Ajattelin kokeilla jotain uutta ja mahtavaa juttua.

Onko jollain hyvää ideaa huurtumisen estoon, joo tiedän pinlock ja homma toimii mut ku nyt ei ole valuuttaa tällä hetkellä.
062802jumpie_prv.gif

Onko jollain kokemusta KBC:n kypäristä. Siel olis ihan perusmalli jotain 180 equa ja olis tarkotuksena ehkä tilata sellainen itselleni.

033102bebe_1_prv.gif

Puhukaa ihmiset

itellä on pinlock mut kyllä seki meni eilen ihan huuruu ku ajelin ilalla. Tosin lämpötila oli +2 kai silläkin oli jotai vaikutusta.
tounge.gif

Huurtumista woit koettaa estää myös hieromalla Fairya visiirin sisäpintaan muutaman tipan toimii kohtuullisesti..tai miksei sama konsti kun uimalaseihinkin auttaa kunnon räkäsy ja pyyhintä..
tounge.gif

Hygienia syistä, suosittelen kumminkin ensimmäistä.
062802moto_prv.gif

Lähinnä kyseessä oli visiirin ulkopinta.

sisäpinta menee huuruun vaikka sinne mitä laittaisi, mut elämä on..

Mulla poistu huurtumis ongelmat ku ostin omaan zf8:iin hengitys suojan pari viikkoo sitte. Oon ollu tyytyväinen edes siihen, muuten onkelmia kyseisen kypärän kans kun yli 100 vauhdissa visiiri aukeilee omiaan päätä kääntäessä ( MAHTI TUNNE!) ja remmiä saa kiristää hetkittäin.
crazy.gif

Mulla poistu huurtumis ongelmat ku ostin omaan zf8:iin hengitys suojan pari viikkoo sitte. Oon ollu tyytyväinen edes siihen, muuten onkelmia kyseisen kypärän kans kun yli 100 vauhdissa visiiri aukeilee omiaan päätä kääntäessä ( MAHTI TUNNE!) ja remmiä saa kiristää hetkittäin.
crazy.gif
oliko mallin oma, vai yleismalli?
confused_orig.gif
Mistäs ostit ja paljonko köyhdyit?

Back