Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ajattelin mainita mopoa myydessäni, että minulla on "täydellinen huoltomanuaali"En ole pitkiin aikoihin tajunnut miksi käytettyjä myytäessä "täydellinen huoltokirja!" katsotaan myyntivaltiksi. Itse katson parhaaksi saaliiksi masiinan, jonka 1. omistaja selvästikin tietää tekniikasta ja sanoo huoltaneensa itse. Ikävä kyllä en ole törmännyt yhteenkään merkkihuoltoon, jossa vois luottaa että kaikki työt on tehty. Tämä kylläkin enemmän kotilopuolelta mutta sama sävy on jutuissa mopomiehilläkin näemmä. Eli yritän opetella jokaisen kulkupelin korjaamisesta mahdollisimman paljon alusta asti. Renkaat vaihdatan liikkeessä mutta senhän ei enää tarvi olla merkkiliikeMerkkihuolloissa on selvästi aivan liian kiire.![]()
Huoltopalveluiden tarve on tällä hetkellä valtavaa; uutta käyttäjäporukkaa on tullut paljon ja suurin osa ei ole kiinnostunut pyöränsä räpläämisestä. Saa nähdä kuinka kauan tilanne jatkuu tällaisena?