• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hinta on tärkein asia minulle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roskakuski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Varo vanhoja Adidaksen kärkisiteitä, keula saattaa katketa
tounge.gif

Sain Schuberthin kypärän edukkaasti Tokomotosta, väri oli tosin kirkkaanpunainen...onneksi ei näe itse ajellessaan.

Joskus kannattaa kysellä myös kotimaasta.
Turvallisia kilometrejä
062802moto_prv.gif

Säästeliäisyys ennenkaikkea! Kypärän voi näppärästi askarrella sarviksen marjaämpäristä,puolesta pullosta makroflexia ja leukahihnaksi peltosista lainattu side.
Flexit Sarvikseen ja Sarvis välittömästi päähän kuivamaan. Istuu päässä kuin tatti eikä leukahihnakaan ole välttämätön. Parempaa ei ole edes Arailla.
biggrin.gif

Kaupassa sovitetaan ja netistä tilataan, näin se vaan menee. Elitisti on tietenkin sitä mieltä, että ei pitäisi harrastaa jos ei ole varaa maksaa.

Tällä hetkellä suomen hintataso on lähentynyt eurooppalaista. Siitä syystä lähiaikoina olen pyrkinyt tutkimaan myös kotimaan tarjonnan. Aikaisemmin tilasin suurimman osan euroopasta.

Renkaat taitavat edelleen olla suomessa kalliita. Michelin ilmeisesti tulevalla kaudella hinnoittelee renkaansa lähimmäs järkevää tasoa...?

Eipä ole tarvinnut vielä tilata ulkomailta kun kaiken on saanut paikalliselta kauppiaalta edullisemmin ja tietysti vielä on saanut hypistellä tuotetta ennen ostopäätöstä. Onhan se mukava että näin voi työllistää suomalaista ja turvata palveluiden säilymisen tulevaisuudessakin.

Kaupassa sovitetaan ja netistä tilataan, näin se vaan menee. Elitisti on tietenkin sitä mieltä, että ei pitäisi harrastaa jos ei ole varaa maksaa.
Suomalaiset luuserit kyllä itse ostavat ulkomailta, mutta sitten kun omaa työpaikkaa ollaan siirtämässä vaikka Unkariin, niin johan sitä aletaan itkemään.
oli aika realistinen vertaus, mutta montako suomalaista firmaa on siirtynyt ulkomaille siitä syystä että jengi tilaa netistä? Itselle ei ainakaan tule yhtään mieleen.

Suomalaiset luuserit kyllä itse ostavat ulkomailta, mutta sitten kun omaa työpaikkaa ollaan siirtämässä vaikka Unkariin, niin johan sitä aletaan itkemään.
oli aika realistinen vertaus, mutta montako suomalaista firmaa on siirtynyt ulkomaille siitä syystä että jengi tilaa netistä? Itselle ei ainakaan tule yhtään mieleen.
Pointti olikin se, että jos yritys haluaa halvempaa työvoimaa niin se on tuomittavaa, mutta kuluttaja saa rauhassa ostaa sieltä missä on halvinta.

Jos kuluttajat tilaavat ulkomailta...Mistä Suomalaiset yritykset saavat leipäänsä...?Ja miten jakaa leipää omille suomalaisille työntekijöille, kun ei ole enää mistä jakaa? Yrittäjä on riippuvainen kuluttajan tekemistä hankinnoista...AINA...Ei siinä mitään... Tilaan itsekkin ulkomailta tavaraa, työkoneita jne. jotka ovat ulkomaalaisia tuotteita, mutta Suomalaisen välikäden kautta...

Kuluttuja siis määrää Yrittäjien suunnan ja hallitus määrää, kuinka saatanan kallis tuotteesi on...

minkäs takia sitä työpaikkaa yleensä alettas siirtämään unkariin?
ilmojen takia vai..

ei tuu nytten muuta syytä mieleen....ihan heti
confused_orig.gif

Sen verran tarkka rahoistani, että halvimman paikan etsin, mutta silti laadusta tinkimättä. Jos esim, rengas täällä maksaa 1677 sek, 14 päivän toimitus ajalla. Sama rengas saksasta 1044 sek, ja kotiin kannettuna 4 päivän toimitus ajalla. Siinä unohtuu paikalliset kauppiaat.
cool.gif

Halavala olen aina kaiken hankkinu.
Ensin olen kyllä yrittäny ilimaaseksi.
Köyhän ei kannata maksaa enempää kuon pakko, on se niin oikein.

Back