Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Flexit Sarvikseen ja Sarvis välittömästi päähän kuivamaan. Istuu päässä kuin tatti eikä leukahihnakaan ole välttämätön. Parempaa ei ole edes Arailla.Säästeliäisyys ennenkaikkea! Kypärän voi näppärästi askarrella sarviksen marjaämpäristä,puolesta pullosta makroflexia ja leukahihnaksi peltosista lainattu side.
Puusilmä..Mulla on Rx7 corsair majestic ja jouduin pulittaan peilivisiirin kanssa melkein 900 €... On se hienoa jos jotkut saa ne 300 €...
Suomalaiset luuserit kyllä itse ostavat ulkomailta, mutta sitten kun omaa työpaikkaa ollaan siirtämässä vaikka Unkariin, niin johan sitä aletaan itkemään.Kaupassa sovitetaan ja netistä tilataan, näin se vaan menee. Elitisti on tietenkin sitä mieltä, että ei pitäisi harrastaa jos ei ole varaa maksaa.
Kerrankin kanssasi samaa mieltä.Suomalaiset luuserit kyllä itse ostavat ulkomailta, mutta sitten kun omaa työpaikkaa ollaan siirtämässä vaikka Unkariin, niin johan sitä aletaan itkemään.Kaupassa sovitetaan ja netistä tilataan, näin se vaan menee. Elitisti on tietenkin sitä mieltä, että ei pitäisi harrastaa jos ei ole varaa maksaa.
oli aika realistinen vertaus, mutta montako suomalaista firmaa on siirtynyt ulkomaille siitä syystä että jengi tilaa netistä? Itselle ei ainakaan tule yhtään mieleen.Suomalaiset luuserit kyllä itse ostavat ulkomailta, mutta sitten kun omaa työpaikkaa ollaan siirtämässä vaikka Unkariin, niin johan sitä aletaan itkemään.Kaupassa sovitetaan ja netistä tilataan, näin se vaan menee. Elitisti on tietenkin sitä mieltä, että ei pitäisi harrastaa jos ei ole varaa maksaa.
Ja nythän siis kyseessä on käsittääkseni moottoripyöräilyyn liittyvät nahka-asut....vaiko muuhun vapaa-aikaan liittyvät lederhosenit...Jos mopotarvikkeissa on hintaeroa 50% niin helposti tulee kallistuttua halvemman suuntaan. Nahkapuvuissa on tällaisia hintaeroja Suomen ja Saksan välillä.![]()
Pointti olikin se, että jos yritys haluaa halvempaa työvoimaa niin se on tuomittavaa, mutta kuluttaja saa rauhassa ostaa sieltä missä on halvinta.oli aika realistinen vertaus, mutta montako suomalaista firmaa on siirtynyt ulkomaille siitä syystä että jengi tilaa netistä? Itselle ei ainakaan tule yhtään mieleen.Suomalaiset luuserit kyllä itse ostavat ulkomailta, mutta sitten kun omaa työpaikkaa ollaan siirtämässä vaikka Unkariin, niin johan sitä aletaan itkemään.Kaupassa sovitetaan ja netistä tilataan, näin se vaan menee. Elitisti on tietenkin sitä mieltä, että ei pitäisi harrastaa jos ei ole varaa maksaa.
minkäs takia sitä työpaikkaa yleensä alettas siirtämään unkariin?Suomalaiset luuserit kyllä itse ostavat ulkomailta, mutta sitten kun omaa työpaikkaa ollaan siirtämässä vaikka Unkariin, niin johan sitä aletaan itkemään.Kaupassa sovitetaan ja netistä tilataan, näin se vaan menee. Elitisti on tietenkin sitä mieltä, että ei pitäisi harrastaa jos ei ole varaa maksaa.