• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hinta arvio

Sijainti
Juuka
Onko kellään hajua missä hinnoissa liikutaan , kun ei ole sattunut vastaa yhtään myynti ilmoitusta kyseisestä mallista Pyöräni on K 100 RS-89  aj. 160000 Juhlavuoden malli sinivalkoinen , on abs ja putken pää on neliön muotonen.
Kunto on hyvä ei sivuääniä viheltää vaan nätisti  .

Siis tällainen ?

Tuohon vähän veroja päälle niin kolmen tonnin paikkeilla ollaan. Saksassa pyörivät 1500-2500€ haarukassa. Riippuu paljon ostajasta, jos on hyväkuntoinen ja joku sen välttämättä haluaa niin hintahan on ihan neuvottelukysymys. Ei noita 80-luvun pyöriä enää paljon käyttöpyöriksi hankita, alkavat olla enempi fiilistelyosastoa ja nuoruuden muistelua, mikä tietysti on hienoa sekin.

Siis tällainen ?

Tuohon vähän veroja päälle niin kolmen tonnin paikkeilla ollaan. Saksassa pyörivät 1500-2500€ haarukassa. Riippuu paljon ostajasta, jos on hyväkuntoinen ja joku sen välttämättä haluaa niin hintahan on ihan neuvottelukysymys. Ei noita 80-luvun pyöriä enää paljon käyttöpyöriksi hankita, alkavat olla enempi fiilistelyosastoa ja nuoruuden muistelua, mikä tietysti on hienoa sekin.
Kuinkahan monta kappaletta tätä sinivalkosta juhlamallia tuotiin suomeen kun ei ole sattunut vastaan 10vuoteen kertaakaan.
Se poikkeaa norm. pikkusen mm. abs , lev. peilit, kromattu pakoputken suojus ja onko nuo bensamittari ja lämpömittari
ainakin nuo ?

Maksimissaan kai 3000.- Ei tuo juhlamalli paljon hintaa nosta.
Vertailun vuoksi oma K1100RS -94 varusteina Öhlins takana, WP:n palikat edessä, Remuksen kokoputki, Corbinin satula, teräspunosletkut, sivulaukut sisäkassien kanssa, takalaukku, tankkilaukku, xenonit, sumuvalot ja tietysti lämpökahvat, bensa- ja lämpömittari. Juuri tehty iso huolto ja ajamattomat renkaat alla.
130000 ajettu ja kardaanin ristikko vaihdettu vahvenpaan.

Tälle paketillekkaan ei hintaa tule kuin jotain 3800.- eli oikeastaan lisävarusteiden hinta.

Ostakaa!

Mä olisin kyllä sitä mieltä että jos tuo juhlamalli on alkuperäiskuntoinen niin ennen ostaisin sen kuin tuon 1100:n -94n. Syy on se että kasikutonen on kohta museoikäinen ja lievänä erikoismallina kuitenkin harvinaisempi.Eikä ole ollenkaan huono ajettava kunnossa olevalla omallakaan alustalla.Olen jo muutaman vuoden katsellut noita sillä silmällä mutta tallissa alkaa olla jo tavaraa sen verran että on ainakin toistaiseksi jäänyt hankkimatta.
Sellaiselle jonka sielu kestää ajaa vanhemmallakin pyörällä noilla on käyttöarvoa vielä hamaan tulevaisuuteen.

"Ei noita 80-luvun pyöriä enää paljon käyttöpyöriksi hankita, alkavat olla enempi fiilistelyosastoa ja nuoruuden muistelua, mikä tietysti on hienoa sekin."(Utah)

Johan nyt....vasta kesällä kierrettiin Laatokka ja toisella keikalla pyörähdettiin Petroskoissa vanhalla Bemun R:llä. Kyllä se minusta oli muutakin, kuin fiilistelyä. Toisella reissulla oli mukana muovista kyhätty Kawa, jolla ei päässyt edes fiilistelemään. Kaveri palasi tulojälkiä takaisin, kun käännyttiin ns. Murheenristiltä Suojärven suuntaan. Mitä lie siinä tiessä vierasti? Kuopista jotain jupisi, vaikka tie oli ihan kunnollista soratietä.  
tounge.gif

En ole kyllä luopumassa Bemarista ,ostin käytettynä yli 10 v. sitten ja olen ajellut n. 100 th km  ilman ongelmia . Startin hiilet, akun  ja etu teleskooppien stefat olen vaihtanut en muuta ,tietysti renkaita on palanut.Tätä ennen on ollut  eri pyöriä aina IC:tä ,javasta Suzukiin välissä muutama Hondakin. Kyllä bemari on huolettomin peli ollut. Ajo ominaisuudessa tietenkin häviää nykypyörille.Pitäneekö paikkansa että uusien bemarien laatu olisi huonontunut  ??
sport05.gif

Iski pahemman kerran taas mopokuume ja uutta pitäisi saada. Olen siis myymässä vanhaa pois (kattoo miten tarjoukset nyt menee), mitä sopii pyytää n. 6kk sitten ostetusta Honda CB600 -10 jolla on ajettu n. 6100 km? Uutena maksoi 9750€ ja nyt ensimmäisellä tarjouksella kauppias olisi hyvittämässä tästä 7000€. Aika kova arvon aleneminen omasta mielestä
bawling.gif

Iski pahemman kerran taas mopokuume ja uutta pitäisi saada. Olen siis myymässä vanhaa pois (kattoo miten tarjoukset nyt menee), mitä sopii pyytää n. 6kk sitten ostetusta Honda CB600 -10 jolla on ajettu n. 6100 km? Uutena maksoi 9750€ ja nyt ensimmäisellä tarjouksella kauppias olisi hyvittämässä tästä 7000€. Aika kova arvon aleneminen omasta mielestä
bawling.gif
Ei paha hinnan lasku. Ostapa yli kakskymppiä maksava ducati missä ensimmäiset kuustuhatta putoo euro ja kilometri..
biggrin.gif

bawling.gif
Ihan normi hinnan pudotus uudesta.Eka vuonna tippuu eniten sitten alkaa tasottuu..

Aika huonoa hintaa ehdotetaan täällä K100:selle. Se on aika pitkälle kysynnän ja tarjonnan laki, joka määrää. Mulla on ollut jo pitemmän aikaa tuo Gessu myytävänä vähän reilulla kymppitonnilla.

Jos ovat ihmetelleet hintaa, olen sanonut, että just tätä samaa et saa mistään muualta tällä hinnalla ja tääkin on just for you. Korotuspaineita toki on, kun kevättä kohti mennään.

Back