• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hindle-putket ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tere,

Onko kellään tietoa ao. putkista ja slipareista?

Näyttäisi nimittäin olevan kohtuu hintaisia.

www.hindle.com

033102beer_1_prv.gif

monta vuotta sitten oli FZR600 -93 minulla, jossa oli Hindlen slipari. Jäi sellainen muistikuva siitä että olisi hirveän meluisa jos vertaa tunnetuimpiin(kalliimpiin)merkkeihin...

Haepa vaikka fireblades.org foorumilta. Jenkeillä on hindleistä enemmän kokemusta. Suomessa noita ei ole kai ollut paljoa myynnissä. Tuntuvat olevan sitä mieltä että ovat laadukkaita ja tehoa irtoaa vähintään yhtä hyvin kuin vaikka akran tai yoshin putkilla.

Itse olisin tilannut jos vain myyjällä olisi ollut myydä kyseistä ränniä.
Kyllähän se varmasti tehoissa pärjää, keveydessä varsinkin pieksee monet. Mitä Rapakon takaa olen lueskellu niin meteliä se pitää.

Mä sain vastauksen sieltä Hindle:lta, kun laitoin kyssärin niille.

Ne myyvät kahden kokoisia tötteröitä moneen pyörään. Jos ostaa ne pienemät, niin varmasti pärisee...

Eikä ne loppujen lopuksi sitten olleetkaan niin edullisia, kuin oletin. Ihan samaa luokkaa, kuin Leo Vincen putket. Ja Leon laatu suhteessa hintaan on ihan jees.

Tilasin itselleni Leo Vincen tötsät, joten katsotaan miten homma etenee...

033102beer_1_prv.gif

Back