• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Himottavin MP-merkki

Himottavin MP-merkki Part 2 - Ja mikäs malli houkuttelisi?

• Bimota

Ääniä: 0 0,0%
  • Boss Hoss

• BSA

• Gas Gas

• Honda

• Indian

• Kawasaki

• Norton

• Suzuki

• Yamaha

• Ääniä yhteensä
    0
URAL JA MZ
tounge.gif
buttrock.gif
no joo,olen aina pitänyt Hondasta,siis Honda!

666:s viesti
buttrock.gif
buttrock.gif

JOVAIN EI LÖYDY...!
sport05.gif

Kovin on outoja merkkejä......
omg.gif

Tokkos nuo on niitä mutterpyöriä lain ?
biggrin.gif

Uusissa merkeissä ei ole niin tarkkaa, mutta jos joskus saisi Norttonin niin elo olisi yhtä juhlaa...

mulle kolahti joskus viissatku Matchless.kaverilla oli sellanen joskus 10v sitten,joku 50-luvun malli tietenkin.siinä oli tyyliä ja kivat soundit ja ehta britti
tounge.gif

Joku ehta klassikko brittiraaseri olis hieno! Harmittaa vieläkin, kun en päässyt Imatralle muistoajoihin...siellä niitä olisi ollut.

Ääneni meni Nortonille.

Meikäläinen kun on enempi noita reissumiehiä niin nyt on tupsahtanut markkinoille varsin himoittava pyörä - kuvista päätellen, nimittäin tämä uusi Moto Guzzi Norge.

Saa nähdä miltä se tuntuu kun sen näkee livenä, olisko se niin mieleinen kun kuvittelee?

No todennäköisesti hintaa sillä tulee olemaan sen verran, ettei minulla köyhällä ole siihen uutena varaa.

Back