• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hiipuva Foorumi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllähän foorumeiden suola on persoonat kaiken faktan keskellä, jotkut tykkää jotkut ei. Itse kirjoittelin 10 vuotta tms (nicci vaihtui uudistuksessa). Sen verran sontaa välillä kirjoittelin että katsoin paremmaksi lopettaa kokonaan, mutta vetomiehen ja muutaman muunkin kommentteja on aina mukava lukea, jatkakaa :)

ihan samaa hiipumista on joka foorumilla.
syy: paskanjauhanta ja trollaus.
seuraus: porukka jakaantuu pieniin ja eritstettyihin yhteisöihin.

Mainio foorumi tää on edelleen. Joskus potuttaa muutama paskanjauhaja, mut olen saanut niin paljon hyvää tietoa ja mainioita ideoita täältä, etten valittele. Eri palstat ovat erilaisia ja hyvä niin. Jotkut todella vakavia ja jotkut tarkoitettukin paskanjauhannalle, kuten nimikin sanoo.
Olen ostanut ja myynyt, saanut erinomaisia matkavinkkejä, korjausneuvoja ym todella tarpeellista ja hyödyllistä.
Nauraa olen myös saanut riittävästi muutamille mainioille humoristeille ja joistakin on tullut tutuntuntuisia, melkein kuin "ystäviä", vaikka en ole koskaan kasvokkain tavannutkaan, mutta tulen tod.näk. jossakin yhteydessä tapaamaan, mitä ilolla odotankin:thumbup: Olen tosin pari heppua tunnistanut täällä jo tavatuksikin :)

Mullakin nikki vaihtui/katosi jossain vaiheessa ja aktiivisuus vaihtelee, mut eiks se oo OK. Ei tää oo niin vakavaa touhua.

Mainio foorumi ja sillä siisti :orgmp2::orgmp:

PS. Muistelkaa esim. suomi24 prätkäpalstaa ja naurakaa, ne ketkä sitä aikoinaan seurasitte. turoinkeri ja keskustelut sen ympärillä. Oli siinä tasoa kerrakseen, huh huh. Tää on kun paratiisi siihen verrattuna :p

Back