• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hiilikuitu ränneistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis oletkin plikka... No eiköhän niillä omilla tisseillä aina pärjää, mutta ilman hiilareita tulee itku
wink.gif

Oikea valinta
exclamation.gif
062802moto_prv.gif
Ja tervetuloa porukkaan! Itse ajelen ST4s:llä, mikäs kaunotar sulla on alla?
cool.gif

Kaunis kiitos tervetulotoivotuksesta, Italowestern!
Viime kesän alussa tulin Ducati Monster Dark 600:n onnelliseksi omistajaksi! Mikään muu kuin Italopyörä ei tullut kysymykseenkään, joten valinta oli helppo. Siippa teki pohjustus/painostustyötä pari vuotta ennenkuin silmä tottui Monsterin muotoihin.
Ei ole tarvinnut katua! Nyt se on silmissäni maailman kaunein pyörä, ja juuri sopiva tällaiselle metri-Kyllikille. Tosin en pidä sitä KAUNOTTARENA, vaan KOMISTUKSENA.
Sinun pyöräsi on kyllä kaunotar.

Niin.. no tietysti.. aivan oikein! Mulla se on tietty feminiini ja sulla maskuliini peli
biggrin.gif

Tosin jos ihan totta puhutaan, niin mulle nuo moottorikäyttöiset silmälle kauniit laitteet on aina olleet jotenkin neutreja voimanlähteitä tai biseksuaaleja.. ihan miten vain
inlove.gif

Hauska kuulla, että olet iloinen hankinnastasi. On se hienoa omistaa aito kuumaverinen.
062802moto_prv.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pelle_nero @ Loka. 26 2002,15:36)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Pähkäilin aikani silikonirintojen ja hiilikuituputkien välillä mutta hiilarit voitti!  
biggrin.gif

biggrin.gif

biggrin.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Asiaa tarkemmin tuntematta...noin motoristina sanon, että oikea ratkaisu, ja miehenä en uskalla ilman tarkempia faktoja vielä kantaa ottaa...
wink.gif
033102bebe_1_prv.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pelle_nero @ Loka. 26 2002,20:40)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Siippa teki pohjustus/painostustyötä pari vuotta ennenkuin silmä tottui Monsterin muotoihin.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
eek.gif
Mulla toi Monster on aina ollut sellainen silmää hivelevän muotoinen. Ennen oman hankintaa kävin aina tilaisuuden tullen kuolaamassa muiden Monstereita
lookaround.gif
Hivellä en uskaltanut kuitenkaan - ettei tulis omistaja mustasukkaiseksi.

Italohan on oppinut jo, että tyttöjen pyörät on maskuliineja ja poikien pyörät feminiinejä. Ei kai sitä muuten ilkeis pitää jalkojensa välissä...

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pelle_nero @ Loka. 26 2002,16:36)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Talven aikana olisi tarkoitus laittaa putket + kate Ducatiin. Pähkäilin aikani silikonirintojen ja hiilikuituputkien välillä mutta hiilarit voitti!  [/QUOTE]<span id='postcolor'>
Näin vanhempana motoristina sanoisin, että päätöksesi oli ehdottomasti oikea ! ...

Vanha sanontahan naisten etuvarustuksista menee, jotta " kaikki on ylimääräistä mikä ei suuhun mahdu"....

...mutta osta Monsteriin ylösvedetyt pakoputket niin tulee pyörä vielä paremman näköiseksi...sivulaukut kylläkään eivät silloin sovi...ainakaan kunnolla...

Kääääk! Just kun toi silikonihomma oli ratkaistuna niin sitten täytyy ratkaista laittaisko putket ylös vai alas??!! Pelkkää päätöksentekoa koko ajan... GRR. Putket ylhäällä näyttää tooosi hyvältä! Hmm... jos laitan putket ylös, ei saa sivulaukkua, täytyy käyttää reppua, ja sit taas tarvittais silikoneja painoa tasaamaan?!  
wow.gif

Miten Beast toi sun reppusysteemi pysyy tarakalla? Tuleeko hihnoista jälkiä?

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Pelle_nero @ Loka. 29 2002,19:32)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Hmm... jos laitan putket ylös, ei saa sivulaukkua, täytyy käyttää reppua, ja sit taas tarvittais silikoneja painoa tasaamaan?!  
wow.gif

Miten Beast toi sun reppusysteemi pysyy tarakalla? Tuleeko hihnoista jälkiä?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
AARRGHH!!... ei laukkuja Monsteriin.

Remmien/Verkon mahdollisesti aiheuttamilta naarmuilta säästyy helposti vetämällä läpinäkyvän kontaktimuovin peräkatteen päälle.

Olen ehdottomasti samaa mieltä kuin GTracer, eli Monster ei ole matkajuhta vaan nautiskeluväline...Ducatilla on muita malleja matkailuun...reppu selkään jos tarvii sporttipyörällä tai vastaavalla enemmän kuin kukkaron matkaan...

(Minulla ei ole Ducateihin edes tankkilaukkua jostain sivulaukuista nyt puhumattakaan...sivulaukut pyörässäni (silloisessa brittipyörässä) oli viimeksi vuonna 1976 tai 1977...senjälkeen en ole tarvinnut...)

Olen joskus nähnyt Monsterissa sivulaukut, enkä tykännyt. Reppu selässä on raskas ajaa - ainakin pidempää matkaa, joten olen tehnyt periaatepäätöksen käyttää tavararullaa ja verkkoa. Pysyy hyvin kiinni, jos on tarpeeksi kamaa mukana ja saa verkon kireälle. Takapenkillähän mulla ei ole kuoria, joten naarmuuntuminenkaan ei ole ongelma. Tosin en usko, että naarmuttaa...

..Eiköhän tankin päällä ole paras paikka kuormalle Monsterissa vaikka omassa "kuormurissa" sivulaukut onkin.. Siinä se on painopisteen keskivaiheilla.

Beastin ideaa sen enempää arvostelematta...
wink.gif

Jossain toisessa keskustelussa muuan 1000GSX-R kuski kommentoi asiaa hyvin...

"povitaskuun mahtuu helposti Visa", tai ainakin jotain tuohon tyyliin, ja sen allekirjoitan täysin. Eli jos ei reppu riitä, niin sitten lisää katetta korttiin...

Italo: luuletko, että tällainen hukkapätkä kuin minä edes NÄKEE sen tankkilaukun yli! Varmasti joillekin ihan käyttökelpoinen idea, mutta ei toimi mulla...

Back