Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotakin siinä kurvissa on, mustana läikkänä.Ja jos oikein tarkasti katsoo niin näkee asfaltissa tummemman läikän siinä kohtaa mistä luisto lähtee alkuun, eli onko jotain nestettä tai sitten epätasaisuus radassa.
Kyllä tuo on ihan highsideriksi luokiteltavissa, ainakin mun tajun mukaan.
Jotain tummaahan siinä on, joo..Ja jos oikein tarkasti katsoo niin näkee asfaltissa tummemman läikän siinä kohtaa mistä luisto lähtee alkuun, eli onko jotain nestettä tai sitten epätasaisuus radassa.
No hemmetti, ei siellä mutkassa rullaamallakaan mennä. Jos ei jarruteta niin sitten ollaan kaasulla.Jotain tummaahan siinä on, joo..Ja jos oikein tarkasti katsoo niin näkee asfaltissa tummemman läikän siinä kohtaa mistä luisto lähtee alkuun, eli onko jotain nestettä tai sitten epätasaisuus radassa.
Tosin kaverilla on kohtuu ajoissa myös kaasu avattuna, kun noin hyvin kirjoittaa...
Onhan tuo higsideriksi luokiteltavissa, mutta lähinnä meinasin että miksi noinkin miedon highsiden video pitää hakea oikein ulkomailta asti, kun kotimaisillakin radoilla näkee paljon huimempia... Tosin en tiedä että kuinka moni niistä on videolle päätynyt.
Tuosta high-res -videosta näkee että jotain häsmää siinä irtoamiskohdassa on radassa.Jos kyseinen high sider kiinnostaa, niin täällä kuskin kommentteja sekä parempilaatuista videota.
Myös romun määrä tallissa olis jääny vähemmälle ?Kaveri on ensiksi menossa liian aikaisin sisään, korjaa linjaa ja samalla avaa liikaa kaasua. Parin asian yhteisvaikutuksesta takapallo irtoaa. Ehtii nostamaan kaasun pois mutta liian myöhään. Olis vaan antanu mennä kyljelleen ni ei olis perse niin kipee.
hhmmm, mittää mistää tiä, mut olikos tuo ajoasentoki hieman ööö... perseellään?No, niin tai näin, ainakin ajolinja-oppia kuski kaipais aika paljon.
Prkl, mun ei näköjään pitisi naputella tänne yhtään mitään, kun aina se ymmärretään väärin (=ilmaisen itseni päin...).No hemmetti, ei siellä mutkassa rullaamallakaan mennä. Jos ei jarruteta niin sitten ollaan kaasulla.Jotain tummaahan siinä on, joo..Ja jos oikein tarkasti katsoo niin näkee asfaltissa tummemman läikän siinä kohtaa mistä luisto lähtee alkuun, eli onko jotain nestettä tai sitten epätasaisuus radassa.
Tosin kaverilla on kohtuu ajoissa myös kaasu avattuna, kun noin hyvin kirjoittaa...
Onhan tuo higsideriksi luokiteltavissa, mutta lähinnä meinasin että miksi noinkin miedon highsiden video pitää hakea oikein ulkomailta asti, kun kotimaisillakin radoilla näkee paljon huimempia... Tosin en tiedä että kuinka moni niistä on videolle päätynyt.
Siitä tummasta kohdasta se takasen pito murtui mun näkemän mukaan.
Ja jos katsot sitä "laskeutumispaikkaa" niin tilaa on varsin hyvin reippaammallekin avaukselle.
Ainoa virhe tuossa olis väärä ajolinja, _mikäli_ se tumma läikkä aiheutti sen takasen pidon menetyksen sekä aika oudon näköinen ajoasento. Tuollaisesta ajoasennosta ei millään pysty tuollaista tilannetta pelastamaan, saati reagoimaan siihen mitenkään. Se sisempi jalka lähtee ku naton ohjus siitä tapilta, meinaan tuossa on aika paljon voimaa takana kun lähtee vatkaamaan.
Katselepa sitä videota useamman kerran ja eritoten sitä miten hän pitää yläkroppaa suhteessa alakroppaan.Tämähän voisi periaatteessa olla ihan opettavainen case. Ajolinjoihin tälläkertaa puuttumatta, te paremmin asioista perillä olevat (=vastaavia tilanteita kokeneet) voisitte vastata pariin ratanoviisia kiinnostavaan kysymykseen:
1. Mikä tuossa ajoasennossa on vikana?
2. Miten vaikeaa _oikeasti_ tuollaisessa tilanteessa on "antaa vain mennä lowsideriksi" versus tehdä jotain vaistomaista korjausliikettä ja aiheuttaa highsider?
Thanks!
Ei se yksin sen läikän ansiota varmasti olekaan, mutta itse laittaisin rahat sen puolesta että se edesauttoi kyllä aikasta paljon tuossa tilanteessa.Prkl, mun ei näköjään pitisi naputella tänne yhtään mitään, kun aina se ymmärretään väärin (=ilmaisen itseni päin...).No hemmetti, ei siellä mutkassa rullaamallakaan mennä. Jos ei jarruteta niin sitten ollaan kaasulla.Jotain tummaahan siinä on, joo..Ja jos oikein tarkasti katsoo niin näkee asfaltissa tummemman läikän siinä kohtaa mistä luisto lähtee alkuun, eli onko jotain nestettä tai sitten epätasaisuus radassa.
Siitä tummasta kohdasta se takasen pito murtui mun näkemän mukaan.
Ja jos katsot sitä "laskeutumispaikkaa" niin tilaa on varsin hyvin reippaammallekin avaukselle.
Ainoa virhe tuossa olis väärä ajolinja, _mikäli_ se tumma läikkä aiheutti sen takasen pidon menetyksen sekä aika oudon näköinen ajoasento. Tuollaisesta ajoasennosta ei millään pysty tuollaista tilannetta pelastamaan, saati reagoimaan siihen mitenkään. Se sisempi jalka lähtee ku naton ohjus siitä tapilta, meinaan tuossa on aika paljon voimaa takana kun lähtee vatkaamaan.
Jep, ajolinja oli v.tuillaan, mutta jos noin paljon jää latua ulostuloon, niin (ajolinjan lisäksi) kaveri on kyllä myös tullut mutkaan aivan liian hiljaa...
Mainitsemastani avauksesta, niin eihän sitä mutkaa pidä toki rullata, mutta ehkä olisi voinut jarruttaa myöhemmin, tulla mutkaan kovempaa/ajaa mutkan kovempaa, ja avata vähän rauhallisemmin....
Vaikka siellä se musta läikkä olikin, niin en kyllä laittaisi kaatumista sen piikkiin...