Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin se erikoisemman sukunimen omaava...Jos kuski se kun luulen, niin kiertää rataa sm-tittelin perässä ja kouluttaa mp-poliiseja takaa-ajo yms. jutuissa. Saattaa roikkua aika sitkeästi nopeankin ajoneuvon perässä...
Voi hurjaa.Niin se erikoisemman sukunimen omaava...Jos kuski se kun luulen, niin kiertää rataa sm-tittelin perässä ja kouluttaa mp-poliiseja takaa-ajo yms. jutuissa. Saattaa roikkua aika sitkeästi nopeankin ajoneuvon perässä...
Tolla sukunimellä se olis varmaan paljon helpompi bongata tuolla liikenteessä...Voi hurjaa.Niin se erikoisemman sukunimen omaava...Jos kuski se kun luulen, niin kiertää rataa sm-tittelin perässä ja kouluttaa mp-poliiseja takaa-ajo yms. jutuissa. Saattaa roikkua aika sitkeästi nopeankin ajoneuvon perässä...![]()
Luuletko että sivaripoliisit haluaa näkyä...Ei taida huomioliivi auttaa näkyvyyteen,muutenhan polisitkin käyttäisi![]()
Turvallisuus ennen kaikkea muutaLuuletko että sivaripoliisit haluaa näkyä...Ei taida huomioliivi auttaa näkyvyyteen,muutenhan polisitkin käyttäisi![]()
Tällä zetorikonstaapelillakin oli sakotus käynnissä jollekin audille nurmijärven liittymässä kun kävin tankilla ja sitten myöhemmin liputti sivuun toisen auton hyvinkäällä mun edestä. Ei ruvennu kiusaamaan kanssamotoristia kuitenkaan.Eikös se Sauva Etelävirta ajele rykkösellä töissään Porvoon suunnilla? Ainakin joskus muistelisin sen nähneeni sellaisen päällä. Yks punainen R1 kauppasi kalliit jäätelöt jollekin motoristille Nurmijärven liittymän kohdilla n. kk (??) sitten.
Eikö ookkin.Voi hurjaa.Niin se erikoisemman sukunimen omaava...Jos kuski se kun luulen, niin kiertää rataa sm-tittelin perässä ja kouluttaa mp-poliiseja takaa-ajo yms. jutuissa. Saattaa roikkua aika sitkeästi nopeankin ajoneuvon perässä...![]()
Harvinaisen fixu yxilö toiLuuletko että sivaripoliisit haluaa näkyä...Ei taida huomioliivi auttaa näkyvyyteen,muutenhan polisitkin käyttäisi![]()
Tyypillistä .orgia...Eikö ookkin.Voi hurjaa.Niin se erikoisemman sukunimen omaava...Jos kuski se kun luulen, niin kiertää rataa sm-tittelin perässä ja kouluttaa mp-poliiseja takaa-ajo yms. jutuissa. Saattaa roikkua aika sitkeästi nopeankin ajoneuvon perässä...![]()
![]()
Pssst... Ne uudet vetet kulkee alkaen karvalakkimallin 300km/h:sta eteenpäinNimittäin musta ZZR 1400, saalisti äsken tampereen motarilla, nurmijärvi-hyvinkää välillä. Kuskilla mustat täysnahat niskakyömyllä, pehmeä laukku apparin paikalla, en muista oliko sivulaukkuja.
Tota mopoa ei olis varmaan se taannoinen uutisissa ollu corvette jättäny![]()