• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HESANHITAAT Lahnuksen Shell KE 11.7 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Vetästäänpä tämmönen tähän väliin.
Vauhti siis naksun nopeempi kuin tikkariletkassa, mutta ei mitään silmitöntä kaahausta.
Ajetaan noin 200 kilsaa.
Paluu jossain kehäkolmosen kupeessa.
Sateella ei ajeta. Säävaraus varmistetaan Keskiviikkona klo 12.
Kaikki voi tulla mukaan. Odotetaan hitaampia ja minkään yhdistyksen tai puolueen jäsenyyttä ei vaadita.
Noin sadan kilsan kohdalla tauko bensa-asemalla. Eli katsokaa että startissa on tavaraa tankissa.
Saa ilmoittautua, mutta ei ole pakko.

Ehdottomasti mukana!
Pitää vaan löytää jostain 44 hampainen takaratas. Nykyisellä alkoi hampaiden lähtö eikä se tuskin ehdi kasvattaa kireitä piimähampaita keskiviikoksi :doh:

Voisiko joku mainita facebookin puolella letkasta. Mun kone jakaa viiruksia ryhmiin, niin erosin kaikista ryhmistä.

Miten te osaattekin aina järjestää nää mun työpäiville. Pääsen töistä vasta 19:00. Murmurmur :rant:

Bolt sanoi:
Voisiko joku mainita facebookin puolella letkasta. Mun kone jakaa viiruksia ryhmiin, niin erosin kaikista ryhmistä.

Laitoin tuohon ryhmään minne voi kommentoida.

Tää koittaa täältä Londoosta kotiutua ja tulee mukaan.

Nyt on pakko tsempata töistä irtautumisen kanssa jotta pääsee kesän ensimmäiseen letkaan.

Boltille ja Sikille kiitokset leppoisan iltapuhteen järkkäämisestä. :thumbup:
Mukavia mutkapätkiä ja sää mitä parhain, kuten seurakin.

25 pyörää startissa:jippikaijee:
Nolla U-käännöstä. Vaikka Gps oli hukassa. Eikä veturi ollut edes kartalla:grin:
Veturi kysyy letkalaisilta missä me ollaan:blink:

Back