• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HESANHITAAT KE 31.8 17.30 Hyrylän Burgerking

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
WOOT, onks Hyrylässä B-King?!? ...hitto kö duunit haittaa harrastelua, mä oisin mieluusti burgerit tullu vetäseens ainakin...

Kerpele ! Ei ehdi millään. Olin jo ajatuksissa tulossa, vaikka siirtymät ois olleet pidemmät kui itse letkan ajama matka.

No ens viikolla ehtii, kun itse vetää letkan. Eli ennakkovaroitus tikkari /tikkari+ letkasta maanantaina (tai tiistaina, jos keli heittäytyy pahaks maanantaina).

Lisäinfoa tulee jahka ehdin suunnittelemaan reitin. Stay Tuned... :thumbup:

34 mopoa letkassa:jippikaijee:
Oli muuten huikee peli se Karkovin Tuono, jolla veturoin eka sata kilsaa:thumbup:
Ensviikolla Knakun letka. Mä tuun mukaan, kun en ole koko vuonna ollu letkassa.

Hyvät mutkat ja vauhtikin sopiva. Lopussa jo vähän pimeys alkoi painaa päälle ja siksi häivyin letkasta jo ennen loppua. Kun kotiin Kirkkonummelle pääsin alko jo olla ajovaloille tarvetta :) ja kirkkaalle visiirille, iridiumin takaa piti jo vähän tihrustaa :)

Mä tipuin kyllä puolessa välissä...piti kerkii salkkareita kattoo!

Ei vaineskaan. Vauhti oli turhan kova ensi kertalaiselle. Laittakaa ihmeessä ohjeet letka-ajelusta kutsun mukaan aina. Ei ollu hajuakaan, että sellaisetkin on olemassa. Löysin kyllä kun rupesin jälkikäteen penkomaan.

Mutta Kiitos! Kiva kokemus silti! :D

Ensimmäistä kertaa mukana ja vähän niinkuin vahingossa tulin matkalta mukaan :grin::grin:

Iso kiitos vinkeistä ja kärsivällisyydestä kaikille!

Skele sanoi:
Mä tipuin kyllä puolessa välissä...piti kerkii salkkareita kattoo!

Ei vaineskaan. Vauhti oli turhan kova ensi kertalaiselle. Laittakaa ihmeessä ohjeet letka-ajelusta kutsun mukaan aina. Ei ollu hajuakaan, että sellaisetkin on olemassa. Löysin kyllä kun rupesin jälkikäteen penkomaan.

Mutta Kiitos! Kiva kokemus silti! :D

No ens maanantaina tuut tuohon meikäläisen suunnittelemaan tikkariletkaan. Varsinkin nyt, kun ohjeet on löytynyt :grin:

More to follow...

Hyvää letkuttelua!
Kiitos Boltille tasaisesta tahdista: hyvin sä vedät, pidä toi! Ja pahoittelut kun meinas pari avausta tulla sun "kantapäille".
Huikea määrä pyöriä mukana, kiitokset myös pukamalle ja kaikille muille "kanssajonottelijoille"!

P.S. Pimeässä kurvailu visiiri täynnä ötököitä alkoi olla jo aika extremeä. Menin vielä varmuuden vuoksi hankaamaan hanskalla niitä. Hyvin levisi tasaiseksi tahnaksi ja näkyvyys oli kuin kauhuelokuvan kuuluisasta usvakohtauksesta. Päräytin sitten vaan menemään jotakuinkin Boltin perävalon suuntaan. Perille päästiin :)

Knaku sanoi:
No ens maanantaina tuut tuohon meikäläisen suunnittelemaan tikkariletkaan. Varsinkin nyt, kun ohjeet on löytynyt :grin:

More to follow...

Kiitos, mut ei kiitos! Mangneettipömpelissä silloin, mutta joskus uusi yritys hiukan viisaampana....ehkä.

No alkuun pääs ihan letkaileen, ei tarttenu pukamoida, ku nuorisoriminaali vahti pappojen perään, mut kyllästy kovin äkkiä, ni loppumatka pukamoiden. Noo rutiinilla. Ihan mukavan letkeä meininki. Iso kiitos Boltille vedosta. Sopivan mittainen lenkki, ei tarvinnu tankkailla välissä.:WAZAAP::orgmp::cruising:

Mukava ilta, kiitos kaikille ja varsinkin organisoijille. Munkin piti livistää pikkuisen kesken kun jätin tollo mustan visiirin kiireessä lähtiessä ja illan hämärtyessä Porvoon lenkin loppupuolella alko näkyvyys oleen jo melkoisen heikko, itikat vielä lisänä. Oikaisin motaria pitkin himaan siitä sitten. Jospa loppukesän kelit vielä sallis uusintoja!

Huikee setti ja mahtava määrä porukkaa. :)Oli hienoa vilaista peilistä valojonoa takana hämärtyvässä illassa.:cruising:
Kiitos Bolt ja . Juuri sopivan mittainen mutkittelu ja nopeus oli hyvä.
Kiitos kaikille osallistujille. Tälläistä lisää!:WAZAAP:

Batmanninja sanoi:
Mukava ilta, kiitos kaikille ja varsinkin organisoijille. Munkin piti livistää pikkuisen kesken kun jätin tollo mustan visiirin kiireessä lähtiessä ja illan hämärtyessä Porvoon lenkin loppupuolella alko näkyvyys oleen jo melkoisen heikko, itikat vielä lisänä. Oikaisin motaria pitkin himaan siitä sitten. Jospa loppukesän kelit vielä sallis uusintoja!

Meillähän oli sellainen "miniletka" motarilla :) kun ohitin sut kehä kolmosella, niin ajattelin ettei sen visiirin takaa taida paljoa näkyvyyttä olla, taisit mennä hajujälkiä kotiin niinkuin ajokoira? :)

Kiitokset letkasta täältäkin, oli kiva reitti ja mukava vauhti.
Varsinkin auringon laskiessa oli komeaa katella olan yli kun pitkä letka tulee jatkuvana nauhana kumpuilevan maiseman läpi. Olisi saanut upean valokuvan tai vaikka drone-matskua. Olikohan siinä loppureissusta pörräävässä hekossa kamera? :)

Back