• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

HESANHITAAT KE 20.7 Lahnuksen Shell 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Parisaataa kilsaa kohtuuvauhtista letkailua.
Tauko jollain bensa-asemalla, mutta tankatkaa mopot startissa.
Merkatkaa risteykset.
Ensikertalaiten kannatta tulla ajoissa, niin kerrataan perus jutut.

Ehdottomasti mukana, jos vaan saadaan Pitkiksen kanssa huomenna noi loppuun ajetut Superorsat vaihdettua :peukutpystyyn:

Knaku sanoi:
Ehdottomasti mukana, jos vaan saadaan Pitkiksen kanssa huomenna noi loppuun ajetut Superorsat vaihdettua :peukutpystyyn:

Eikai sitä kehtaa letkalle ilmestyy, jos aika ei muka riitä rengashommiin. Ensin työ, sitten huvi. :D

Eli kumpaankin ylläolevaan viestiin: Joo. :thumbup:

Mä tuun kans kokeilee pysyykö Suzukillakin mukana letkassa!

:jippikaijee: Mäki tuun testaa pysyykö zusukalla mukana:grin: otan nuorimmaisen tyttösen kyytii, on eka kertaa letkalla:)-

Pitkiss sanoi:
Mmm.. oisko joku 20min?.. tankki täynnä ja kuskin rakko tyhjä. Siitä on hyvä lähtee :)

Melko lailla näin. Mä olen jutustellut alussa noin 10 min noista letka-ohjeista, jos en ihan väärin ole arvioinut. Toisaalta mä pidän äänestäni, ja kun pääsen "opettamisen vauhtiin" niin ajantaju hämärtyy.

Ja kyllä tuonne kannattaa tulla hyvissä ajoin ja rohkeasti juttelemaan muiden meikäläisten kanssa. Jos istuu tuppisuuna nurkassa, niin myöhäistä on jutella kun on ruukut päässä :thumbup:

Pitkiss sanoi:
Eikai se turkanen oo menny tykästyy siihen ER kutoseen!? :grin::grin:

Ei perkele. Kyllä sillä edelleen lukee tuolla allekirjoituksessa V-Twin, eli HD :grin:

Keli ok. Eli GO!
Muistakaas nyt kaikki, et tarkoitus olis ajaa mahdollisimman tasakaasulla "rikesakkovauhtia" mutkat läpi.
Jos hirvittää mutkissa, niin aja vaan hiljempaa. Mutta älä yritä kuittaa menetettyä aikaa luukuttamalla suorilla, koska se kertautuu sun takana. Me odotetaan mielummin minuutti, kuin tunkataan mopoja ojista, tai pahimmillaan odotellaan ambulanssia.

Back