• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat tiistai 12.6. klo 17.30 Vaaralan ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Mä näin kun Anu & Jammu lensi tänään eniten täysii Ahvensitolla...:orgmp:

Huhut kuolemastani ovat suuresti liioiteltuja... :blink: Tosta aamutöllön(kään) sääennusteesta ei oikein ota selvää, mutta senkin ennusteessa luvataan korkeintaan sadekuuroja, joten jos ainaki yritettäs mennä. Eli tämä reissu on GO :)

Suomen (ja koko maailman..) ensimmäinen WRF-ennustemalli, joka on täysin (myrskybongaus)-harrastelijoiden tekemä ja "julkaistiin" eilen, näyttäisi tuovan sadekuuroja malleissaan. Kuurojahan ei tietenkään pysty mikään ennustemalli ennustamaan kilometrin tarkasti, minne se pilventöppyrä nousee ja alkaa satamaan... :( Mutta tässä etelä-Suomessa näyttäis harmillisesti vähän kuuroja pyörivän.
Mutta olen kyllä mukana, ei pieni sadekuuro mua sulata! Ja ukko on sopivasti työreissulla Ruotsissa. :;):

Mekään ei pelätä! Mulla on coret ja mun lapsethan on tottunu palelemaan. Vitsi vitsi Coret molemmilla.

Alkuillan proggis peruuntui joten periaatteessa vois alkumatkaksi lähteä mukaan mahdollisesti. Riippuu kuitenkin vielä kuun, auringon ja tähtien asennosta. Joten see you maybe baby!

puuwe sanoi:
Alkuillan proggis peruuntui joten periaatteessa vois alkumatkaksi lähteä mukaan mahdollisesti. Riippuu kuitenkin vielä kuun, auringon ja tähtien asennosta. Joten see you maybe baby!

Pistä planeetat ojoon ja tuut ajaan maailman nätimmis nahois :bye:

Ilmatieteenlaitoksen sadetutka näyttää uhkaavasti sadetta länsipuolelle, forecan tutka taas ei näytä sadetta, kumpaa sitten uskoisi.... Toisaalta, jos reitti sattuis itäuusimaalle, niin varmemmin vois säilyä kuivana.

Mä tulin tuolta idästä, nyt keskustassa. Mustia pilviä siellä täällä... Sanoisin että jos vettä tulee niin ei paljoa eikä kauaa!

Just oli sadekuuro (onneksi vain lyhyt), toivottavasti sadekuurot lakkaa 17:30 mennessä. Tosin ilmatieteenlaitoksen tutkan mukaan kuurot pahasti pyörii Helsingin yllä, mutta jos noin lyhyitä (10min), niin eipä ne haittaa!

Viimeksi muokattu:
kole92 sanoi:
Mieli tekis lähteä mukaan ajamaan mutta niin vähän aikaan ollu pyörä ja jalkoihin jäisin :right:

Jos pystyt kuitenkin ajamaan helposti normaaliliikenteen mukana niin tämä letkailuhan on juuri passeli. Kannattaa kokeilla, ainahan sieltä saa pois lähteä jos ei juttu maistu.

GuessWho sanoi:
Jos pystyt kuitenkin ajamaan helposti normaaliliikenteen mukana niin tämä letkailuhan on juuri passeli. Kannattaa kokeilla, ainahan sieltä saa pois lähteä jos ei juttu maistu.

Kyllä sitä normaali liikenne virran mukana pysyy. Mieli rohkastu ja tulen ainaki katsomaan ja kokeilemaan uutta:)

Joo, jos pystyy normivauhtia ajaa, mukaan vaan. Mä en enää noita säitä oo jaksanu vahdata joten lähetään ajaan vaan ja katotaa mitä eteen tulee. Toivottavasti ei peuroja kuitenkaan :)

Matkaan Kole vaan! :)
Itse aloitin viime vuonna torstaiajoissa vanhalla **skalla....

Itiksessä ainakin paistaa taas toistaiseksi!
Jos alkaa satamaan niin lähdetään pois mutta jos ei niin nautitaan ajoista :orgmp:

Back