• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 7.8. klo 17.30 Mikkelän ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Taaaaas mä lähen ajeleen, perään saa tulla omalla vastuulla sillä tällä reissulla melko varma u-käännös tahi kaksi, reitistä ei hirveetä hajua vielä joten hieman lisää jännitystä luvassa. Mennään sinne minne mutu-tuntuma ohjaa :)

Tulkaa ajoissa paikalle, tankatkaa, juokaa kaffet jne. Startti Mikkelän ABC:

http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikennemyymalat/deli_mikkela_espoo/

Uudet kuskit peränpitäjän eteen. Jos letka katkeaa edestäsi jatkuvasti mutta takana on katkeamaton jono valoja siirry letkassa taaemmas. Samoin kuskit peräpäässä jos tuntuu että edessä ajeleva tulee persuus eellä vastaan menkää ohi, mieluummin tauolla, mutta jos edellä ajava suoralla näyttää ohitusmerkkiä menkää ohi jos sen turvallisesti voi tehdä. Jos letka katkeaa sitä ei tarvitse ajella kiinni sinkki kireällä vaan risteyksessä odotellaan. Muista kuitenkin että Hesan Hitaiden etenemisvauhti on tikkari +20. Jos sinä tai kalustosi ette ko. vauhtia halua/pysty etenemään, ei letkaan kannata tulla sillä samalla kun letka katkeaa jatkuvasti edestäsi ja ajelet yksin pilaat perässä tulevan ajon ja edellä ajava joutuu sinua odottelemaan joka risteyksessä.

Tankkitauko arviolta 100-120 kilsan hujakoilla, kaffet vähän myöhemmin. Koko matka 200 +/-20 kilsaa tahi sinnepäin :)

Sateella ei ajeta, lähtövarmistus tiistaina iltapäivällä tähän viestiin.

Peränpitäjän paikka auki vielä, palkka ei ole kummoinen mutta maine ja kunnia kasvaa :bye:

Keli näyttää hyvältä, Mikkelässä nähään!

Lähretäänkö me kaksin ajelulle :blink:

ps. pukkasin sen tonne kalenteriin kans...

Rohkenisiko sitä tulla kokeilemaan riittääkö rahkeet moiseen koitokseen,jos sitä yrittäisi ainakin lähdön tulla katsomaan kun ei tuo kaahaaminen oikein ole se "mun juttu"

kawa636b sanoi:
Rohkenisiko sitä tulla kokeilemaan riittääkö rahkeet moiseen koitokseen,jos sitä yrittäisi ainakin lähdön tulla katsomaan kun ei tuo kaahaaminen oikein ole se "mun juttu"

Sun kohdalla miettisin lähinnä tota "kalusto"-osaa :häähää::häähää: Mutta, jos tuut, ja uskallat lähtee ajeleen, ja Sikiviki tai Suopo ei ilmaannu niin sitten peränpitäjän paikkahan on sun :bye:

jaaha katotaan antaaks kylkiluut myöten :crash: niin ehkä sitte voi tulla kokeileen kestääkö ne ajoo??

Näyttää vähän siltä, ettei kerkee livahtaa töistä ajoissa. Ens viikolla taas mukaan.:dunno:

Kelien salliessa saavun letkailemaan ainakin osaksi matkaa.

Haa. Melkeen olin menossa/tulossa ihan väärään paikkaan, eli entiselle Veijo Essolle, mut toihan onkin se toinen entinen Esso siinä Kehä III:n ja Espoon keskuken risteyksessä. Hjuva, et tuli tsekattua toi karttalinkki.:bye:

Back