• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 31.7.2012 klo 17.30 Bembölen kahvitupa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-Anu- sanoi:
No en kai mä huonoo suositteliskaa :grin: Toni on ihan paras. Asiakaspalvelu on 110%, nopeetki jutut onnistuu ja mitä ei tiijä (jos semmosii tulee eteen), selvittää. Voin suositella muillekkin.

Ehdottomasti suosittelen, tais tulla uus vakiolafka mulle! :)

Juu Toni osaa kyllä asiansa. Käytin siellä just omaa pyörääni 24 tkm huollossa Torstaina ja olen hyvin tyytyväinen.

Jaahas, Forecan mukaan reitillä on sadekuurojen mahdollisuus. En jaksa säätutkia netistä kyttäillä joten ikkunasta ulos katsoen keli on kiva eli mennään vaan :) Bembölessä nähdään.

Luotetaan ilmatietämättömyyden laitokseen ku se lupaa ihan kuivakkaa keliä...:right:

Mä en olekaan vähään aikaan juuri letkassa ajellu... Eli saattaa olla että tulen koklaamaan miten sujuu.

BadToThe Bone sanoi:
Pitäiskö tulla polttaa noi Saksan motaripätkien karstat pois :p

Sä oot just tommonen nuori ja pirtee, mulla vielä painaa viime vkl:n väsymys niin pahasti päälle ettei taida jaksaa.

tullaanki vaan mimmin kaa pyörähtään (ei kunnon kamoja) ja katellaan teitien takavaloja muutamat mutkat.

Go-Za sanoi:
Sä oot just tommonen nuori ja pirtee, mulla vielä painaa viime vkl:n väsymys niin pahasti päälle ettei taida jaksaa.

No hei.... Nostat ensin kamppeet siihen Bemarin niskaan.... ja valutat sitten pullamössön niihin sisään :thumbup:
Muistat vaan nykiä vetskareita ylöspäin sitä mukaa kun tavara valuu sisään :grin:.
Muuten ilmestyy parkkiruutuun aikasen abstrakti tilataideteos :p

BadToThe Bone sanoi:
valutat sitten pullamössön niihin sisään
Pullamössö jaksoi Räyskälään asti. Kiitos kaikille mukana olleille..... Toteampahan vaan että on tuo Anun vauhti melko lailla sama kuin TouRinki -vauhti!

kaxkolmasosamatkapukama kiittää ja kumartaa. Hieno oli letka 38. Sauna lämpeemässä ja kaljat kylmäss. Järviveden lämpö n.23 astetta. Kiitti Anulle vedosta, Kriisille loppupukamoinnista ja muille mukavasta seurasta. Koukkasin Loukun TB:n jälkeen mökille, ku oli neljän kilsan päässä Kärkölän tieltä kääntyessäni.

Vähän vanhaa ja paljon uutta reittiä. Eniveis, hauskaa oli ja hyvää mutkanrunttausta oli, kuten aina arvata saattoi. Kiitos Anulle, sikvikille ja hänen loppuajan tuuraajalleen. :thumbsup:

Kiitokset veturille ja perämiehelle / naiselle ja muillekkin kanssa motoristeille letkan välissä.
Hyvät oli reitit taas ja letkakin pysy komiasti kasassa koko reissun. :jippikaijee:

Back