• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 28.8. klo 17:30 Yamaha Center Vantaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nysse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset vetäjälle hienosta reitistä sekä perämiehelle ja muille mukana olleille :)
Livahdin letkasta vähän ennen Bemböleä, viimeisellä mutkapätkällä alkoi jo hieman vilu ja väsymys kiusaamaan, mutta siitäkin selvitty :cruising:

Veturi kiittää kaikkia mukana olleita ja erityisesti perämiestä jolla oli uusi hieno kypärä ja tumma visiiri.
mistä lie saanut rahat moiseen...

19 lähti matkaan ja 9 jaksoi/tarkeni Mikkelän ABSille.
perillä oltiin 20.50 juuri hieman ennen pimeän laskeutumista
Ajetettu reitti yritetään saada huomenissa tänne

Kiitos veturille vaivannäöstä ja perämiehelle kaitsemisesta.
Ja kaikille muille ajo seurasta. :orgmp:

Samoin minulta myös kiitokset veturille ja perämiehelle ja kaikille siinä välissä olleille.:) Kivat mutkathan ne olivat.

Pimeässähän sen kotimatkan sai ajaa ja kotona olin klo 22.30. Illalla laitoin Faceen TouRinkiin vielä kuvia reissusta, joita siellä voipi käydä katsomassa. :thumbup:

Ei tullu ees kylmä mutta tumma visiiri oli taas jonkun sortin töppäys... Tattista ajoseurasta.
Nyt tuleekin piiiiiitkä tauko ajoille.

Suzu-ukko sanoi:
Ei tullu ees kylmä mutta tumma visiiri oli taas jonkun sortin töppäys... Tattista ajoseurasta.
Nyt tuleekin piiiiiitkä tauko ajoille.

Pitkä tauko? Sen kerroit et ensi sunnuntain heivaat, mut miten muuten?:blink:

Kiitokset veturille, perämiehelle ja kaikille muillekin :) Ehtihän sitä kylmä tulla kun nahkarotsin alla oli vaan t-paita mutta hammasta purren loppuun asti :D

Multa löytyy tuo eilinen reitti luurista jos joku sitä kaipailee.

Ohessa reitti
Hitaat20120828.jpg

Vauhti oli vissiin melko rauhallinen kun yhtäkään autoa ei kärki saanut ohitettua,
no toki pari traktoria sentään saatiin ohitettua.

nystres sanoi:
Ohessa reitti
Hitaat20120828.jpg

Vauhti oli vissiin melko rauhallinen kun yhtäkään autoa ei kärki saanut ohitettua,
no toki pari traktoria sentään saatiin ohitettua.

Perämies pääs ohittamaan ja vieläpä ihan :thumbup:

Mites, ajellaanko huomenna? Järkkääkö joku vai järkätäänkö? Toistaseks luvassa aurinkoa +21c

Mä olen onnistunu saamaan vuosisadan flunssan. Viikonloppuna pitäis kurvailla Alastarolla, joten mun on taas passattava tämä ja jäätävä lepäämään jos vaikka ihmeparantuis... Kuut ja tähdet on vääräs asennos mulla tänä syssynä kun nää ajot menee jatkuvasti sivu suun :( No ens vkolla sit? Ajelkaa varoen :bye:

viikonloppu purjehdittu, huomenna vois ajaa- EI ajattaa

EDIT: Sen verran mustelmilla että jos vaikka Karkov viitsisi toimia veturina

Onnistuu, oon just matkalla kattomaan uutta pyörää ni koitan kotia päästyä loihtia jotain reittiä.

Back