• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat ti 14.8. klo 17.30 Nikkilän ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Anu-

~Kaatumatappi~
Hesan Hitaat ti 14.8. klo 17.30 Nikkilän ABC

Sorry nyt kun kutsu tulee näin myöhässä, kun enstee mä meinasin etten mä aja, mut sit mä meinasin et ajan, kun iltasel pitää liikenteeseen lähtee kuiteski... Eli jos perään haluu tulla roikkuu niin tulkaa ajoissa paikalle, tankatkaa, juokaa kaffet jne. Startti Nikkilän ABC:

http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikennemyymalat/nikkila/

Uudet kuskit peränpitäjän eteen. Jos letka katkeaa edestäsi jatkuvasti mutta takana on katkeamaton jono valoja siirry letkassa taaemmas. Samoin kuskit peräpäässä jos tuntuu että edessä ajeleva tulee persuus eellä vastaan menkää ohi, mieluummin tauolla, mutta jos edellä ajava suoralla näyttää ohitusmerkkiä menkää ohi jos sen turvallisesti voi tehdä. Jos letka katkeaa sitä ei tarvitse ajella kiinni sinkki kireällä vaan risteyksessä odotellaan. Mennään vanhalla tutuksi tulleella nohevalla marssivauhdilla. Jos sinä tai kalustosi ette letkan vauhtia halua/pysty etenemään, ei letkaan kannata tulla sillä samalla kun letka katkeaa jatkuvasti edestäsi ja ajelet yksin pilaat perässä tulevan ajon ja edellä ajava joutuu sinua odottelemaan joka risteyksessä.

Tankkitauko arviolta 100-120 kilsan hujakoilla, kaffet vähän myöhemmin. Koko matka vähän päälle 200 kilsaa tahi sinnepäin. Taukoja on harvennetusti että ehitään ajoissa kotia. Ajellaan jonnii verran vissii samoi reittei ku riisori peeloili viime torstaina, vaan ei auta, mulla on menoa sinne suuntaan :)

Sateella ei ajeta, lähtövarmistus tiistaina iltapäivällä tähän viestiin, mutta kyllähän toi keli näyttää...

Peränpitäjän paikka auki vielä, palkka ei ole kummoinen mutta maine ja kunnia kasvaa.

Uskaltaiskohan mukaan, kun en torstai PK:n vauhdissa pysyny, niin jos täällä sit jaksettais odottaa.

GuessWho sanoi:
En mä edelle haluu mennä ku keulii vaan :grin:

Ainahan sulla keulii... :right:

Petri12r sanoi:
Uskaltaiskohan mukaan, kun en torstai PK:n vauhdissa pysyny, niin jos täällä sit jaksettais odottaa

Etköhän sä pysy näissä vauheissa mukana, ei sua ootella tarvii ja vaik tarviiskii ni ootellaan :)

Pahus. Hyvää ilmaa luvannu, mut oon tod. näk. duunissa, joten en pääse.:sad:

Jahha, tääl on käyny ketjussa taas pätemässä joku vuokralaistoimikunnan hiekkalaatikko- ja ulkoiluvälinevarastovastaava, jonka mielestä ovesta vasemmalle jätetyt uudet sukset sai heittää roska-auton lavalle koska järjestyssäännöt sanoo ihan selvästi että sukset tulee jättää ovesta oikealle... :smoking:

Viimeksi muokattu:
Amandan kanssa joudutaan skippaa tää kerta. Kun mamma sano

vidu edelleen ripsit murtuneena , kävin eilen kokeilee ajaa ei tuu mittään
pitäkää hauskaa :bye:

koibe31 sanoi:
vidu edelleen ripsit murtuneena , kävin eilen kokeilee ajaa ei tuu mittään
pitäkää hauskaa :bye:
Luin moneen kertaan ja ihmettelin ripsien murtumista, multakin lohkes kynsi, mut ajattelin silti lähtee ajelee.

Back