• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Hitaat KE 20.6. klo 17.30 Hyrylän Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tuli tossa huomattua tekstinpätkä letkaajon ohjeista:

**Sanottakoon myös se, että lenkkareissa, farkuissa, shortseissa tai muussa puutteellisessa varustuksessa ajavia ei PK-ajeluissa katsota hyvällä, joten varaudu eriasteiseen kuittailuun tai vähintään paheksuviin katseisiin.

mites on näin 20asteen lämmöissä tarviiko vetästä toppahousut jalkaan vai saako ajaa rennosti farkuissa? tuleeko joku läppäsee naamalle ja poistattaa meikäläisen ajoista?:no:
(muuten on kyllä kamat mutta noita toppahousuja ei ole tullu käytettyä enää sitten alku kevään :blink:)

Hanman sanoi:
tuli tossa huomattua tekstinpätkä letkaajon ohjeista:

**Sanottakoon myös se, että lenkkareissa, farkuissa, shortseissa tai muussa puutteellisessa varustuksessa ajavia ei PK-ajeluissa katsota hyvällä, joten varaudu eriasteiseen kuittailuun tai vähintään paheksuviin katseisiin.

mites on näin 20asteen lämmöissä tarviiko vetästä toppahousut jalkaan vai saako ajaa rennosti farkuissa? tuleeko joku läppäsee naamalle ja poistattaa meikäläisen ajoista?:no:
(muuten on kyllä kamat mutta noita toppahousuja ei ole tullu käytettyä enää sitten alku kevään :blink:)

No ei tulla läppäseen eikä poisteta :D Jokanen ajaa niillä mikä parhaalta tuntuu. En aio ees paheksua :bye:

-Anu- sanoi:
No ei tulla läppäseen eikä poisteta :D Jokanen ajaa niillä mikä parhaalta tuntuu. En aio ees paheksua :bye:

No hjuva, mä kun meinaan tulla katselemaan letkan häntäpäähän muiden tekstiiliurheilusuorituksia tällä kertaa pussihousuissa ja tuulitakissa. :)

Oiva sanoi:
No hjuva, mä kun meinaan tulla katselemaan letkan häntäpäähän muiden tekstiiliurheilusuorituksia tällä kertaa pussihousuissa ja tuulitakissa. :)

Joskus tuolla PK puolella, missä etenemä saattaa hetkittäin olla aavistuksen ripeämpää, juttelin erään kanssamotoristin kanssa samasta aiheesta todeten että "joo, ajoilla jokainen pitää itse itsestään huolta, se on ihan totta. Mutta sitten kun väistät satasen vauhdista eteen pomppaavaa peuraa ja konttaat pitkin asfalttia, ne ovatkin ajokaverit kun pitää susta huolta ambulanssin tuloon saakka. Ja siinä vaiheessa homma on kavereille mukavampaa jos kudosneste ja veri eivät ole hankaloittamassa hommaa".

Eli tuossa PK-letka-ajeluiden ohjeessa on kysymys turvallisuuden lisäksi myös muiden huomioinnista. Lopultahan jokainen itse toki vastaa siitä millaisilla vermeillä matkaan lähtee. Ei niitä voi ketään pakottaa noudattamaan :;):

Turvallisia kilometrejä :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Nönnii, osui vihdoin @-tauluun, tulen mutustelemaan jonoajon tunnelmaa. Hitaissa on kiva aloittaa. :;):

Kilpaileva PK-keskiviikko samaan aikaan vie tällä kertaa voiton ;) Ens kerralla Anu johdattaa sitte TI-zumbaan :grin:

W-P sanoi:
Joo, taidanpa lähteä mukaan ulkoiluttamaan pyörää...

Mä kans, niin saadaan VFR-näyttely aikaiseksi. Postimies toi uutukaisen GoPronkin, niin jos ottaisi talteen porukan edesottamuksia.

No eipä taas kerenny saatana, laitteet kusee ja pari kertaa Helsinki-Kotka-Helsinki-Kotka reissua taas työn merkeissä :rant:

Kiitokset veturille, oli suhteellisen makeeta pätkää. Harmi että piti jatkaa Suvirannasta matkaa miltei samantien mutta josko ensi kerralla olisi paremmin aikaa :)
Näin ensikertalaisen näkökulmasta isossa letkassa oli aika huikeeta ajella vaikkakin loppupäässä hieman aina jäätiin muista :grin:

Tulipa käytyä ekaa kertaa Suvirannassa, siintä sit karkasin omille reiteille :cruising:. Matkaa kerty kaikkiaan about 249,5 km.

Kiitoksia vetureille täältäkin suuntaa. Just sopivan mittanen pätkä näin työpäivälle. :peukutpystyyn:

Minnekähän mun vauhtituntuma on hävinny? Eipä sitä paljon kovempaa olis päässykään, vaikka vauhdit oli niin maltilliset.

Back