• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan hitaat KE 16.5 18.00 Ruskeasannan Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiva ja mukavan leppoisa iltalenkki.
Olin melkein jo unohtanut tällaisen hauskuuden.
Kiitos Janille.

Olihan se ihan kivaa hommaa taas pitkästä aikaa, joten kiitokset täältäkin suunnasta. :thumbup:

Seitsemäntoista mopoa taisi olla mukana. Ihan hyvin kun Haltialan tapahtuma vei osansa ja kelikin vähän arvelutti.
Sadetta ei ollut, kymmenen kilsaa märkää asfalttia. Yksi u-käännös gepsin lukuvirheen takia, mutta eihän se olis mun letka jos ei olis pikku säätöä:grin:

Nää hesan hitaat eli rikesakkovauhtiset letkat ei ole mun yksinoikeus. Eli saa veturoida jos haluaa.

Taisi vaan tulla ajeltua liikaa suoraa tietä, kun onnistuin näköjään ajelemaan takarenkaan keskeltä kankaille himaan körötellessä. :grin:

Hieman kehno ajoitus, kun uudet kumit ovat vielä matkalla Saksasta suomeen.

Noh taidanpa käydä hakemassa jostain kivijalkaliikkeestä uutta kumia alle, joten saattaa olla kohta ylimääräisenä Michelin Power RS (190/55 + 120/70 17"), joista voinen luopua kohtuuhinnalla, jos joku (PK-seudun lähistöllä) sattuu tarvitsemaan...

Niin.
Olin urpona mennyt sopimaan taloyhtiön hallitushommia eiliselle illalle. Tässäpä olis ollu hyvä ruosteenpoistoharjoitus. Seuraavassa mukana, ehkä jopa veturina, jos tulee semmonen olo.

Back