• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meen syömään mutsin ja faijan luokse siinä klo 15:00 aikoihin. Vapaa lähtemään tyyliin 16:00 jälkee, eli tuo 17:00 sopis mulle.

Huomenna sensijaan olis tarkotus itsellä lähteä liikenteeseen klo 12 parin muun kera. Paikka vielä vähän auki.

Re: Hesan Äkkilähdöt

Jos joku on lähdössä noin 11 aikoihin, ja lopettelemassa noin 13.30 aikoihin (jossain jumbo-bemböle akselilla) ja matkavauhti tikkari + 15-20. Niin voisin lähteä mukaan!

Kokemusta mutkista aika vähän niin hirveesti ei viittii vauhtia ottaa mukaan :)

Karkov sanoi:
Huomenna sensijaan olis tarkotus itsellä lähteä liikenteeseen klo 12 parin muun kera. Paikka vielä vähän auki.
Tarkkisjengi? Vai oisko tarjolla jotain alv sis. vauhteja, ku tartteis totutella ensin...:blink: ?? 12 ois kyllä herrasmiehille sopiva starttiaika.

hillomunkki sanoi:
Jos joku on lähdössä noin 11 aikoihin, ja lopettelemassa noin 13.30 aikoihin (jossain jumbo-bemböle akselilla) ja matkavauhti tikkari + 15-20. Niin voisin lähteä mukaan!

Kokemusta mutkista aika vähän niin hirveesti ei viittii vauhtia ottaa mukaan :)

Tääl vois olla kans yks potentiaalinen lähtiä.

Ei nyt ihan alvia muttei vielä "niinkuin kesälläkään". Totuttelua se meilläkin. "Löysät pois" heti alkuun, niinkuin eräs totesi. :grin: Kirjoottelen viimestään aamulla mihin mennään.

Karkov sanoi:
sellasta sopivan reipasta menovauhtia. :;):
Juuujuu-u... eli pk-plusvähänvielä... :)- Mun täytyy passata tämä ja kruisailla alv rajoissa, on teilläkin hauskempaa kun ei tartte merkkailla risteyksissä.
Mä lähden klo 12 Shell Itäkeskus, jos vaikka muutamien mutkien kautta tirmooseen ja toisten kautta takas. Aikataulu (~3-5h :dunno:) ja reitti avoin. Tulkaa joku messiin?

Motoristorante sanoi:
Juuujuu-u... eli pk-plusvähänvielä... :)- Mun täytyy passata tämä ja kruisailla alv rajoissa, on teilläkin hauskempaa kun ei tartte merkkailla risteyksissä.
Mä lähden klo 12 Shell Itäkeskus, jos vaikka muutamien mutkien kautta tirmooseen ja toisten kautta takas. Aikataulu (~3-5h :dunno:) ja reitti avoin. Tulkaa joku messiin?

Älä oo tommonen, ei tuolla vielä kauden alusta kauhiast mennä. Mukaan vaan rohkeesti. On siellä muutki tullu. :p
Muistelet vaikka viimekesän Hyvinkään reissua kun kävästiin. Kyllähän ristorantte pitää saada mukaan ajoille höpötteleen kun Tallinnassa et kuitenkaan pysy perässä. :grin:

Motoristorante sanoi:

Mä tuun voin tulla tähän jänishousu letkaan mukaan.:thumbup:

Höh, eikö me nyt muka mahduta kaikki samaan letkaan...jokainen ajaa itselle sopivaa nopeutta...ei tartteis Karkovin ja muiden pelkästään meikäläistä odotella...

Karkov sanoi:
Älä oo tommonen, ei tuolla vielä kauden alusta kauhiast mennä. Mukaan vaan rohkeesti. On siellä muutki tullu. :p
Muistelet vaikka viimekesän Hyvinkään reissua kun kävästiin. Kyllähän ristorantte pitää saada mukaan ajoille höpötteleen kun Tallinnassa et kuitenkaan pysy perässä. :grin:

Kun sä nyt noin nätisti pyydät, niin pakkohan sitä on ilmestyä starttiin...:grin:
Perutaan se Itiksen Shell :(

Mennään samaan letkaan, ei oo pakko ajaa sarvet päässä.
Tikkari + verot on ihan hyvä ja leppoisa vauhti.

Siis jos mä ikinä löydän Järvenpään ST1:lle... suuri seikkailu tulossa...:right:

No Järvenpää se sit o

Tais pari jäädä luokalle.. Ollaan Jonezin kanssa ollaan Järvenpään St1:llä... Sillä yrittähänkadun st1:llä :grin: :doh:

EDIT: Ei jäätykään. Letka ajoi ohi juuri, kun oltiin lähdössä ajelemaan omia reittejä :D

Herranisä kun oli gyitä tuuskilla. Tais toi päivällä paistanut aurinko houkutella ne esiin. Oli kahdella tuusulaan päin menevällä rampilla oikeen kunnon käärmeenpesät.

Eipä silti kiitos letkasta [emoji106]

Back