• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Neno sanoi:
17:30 jälkeen pääsen tulemaan.
Missä meeting?

Hyvä. Mistäpäin lähdet liikenteeseen? Omat lähtökoordinaatit ovat espoon keskuksessa. Voin kyllä lähteä minnepäin tahansa.

Esim. Shell Lahnus espoo klo 18:00?

Viimeksi muokattu:
Lähden ite porvoost liikenteeseen, niin saa katsoa kuinka kerkeen, justiinsa pääsin kotiutumaan töistä.

Smurffis sanoi:
Sut pitäis joskus nähdä livenä :p

Et sä oikeast halua! Silloin sun illuusio paskiksen yhestä pahimmasta p*skanpuhujasta murtuu. Se on vähä sama asia ku et radiojuontajista ei pidä nähdä edes kuvaa, koska se itse luotu kuva hajoaa :D Sä tajuat et mä oon oikeasti ujo luuseri jolla menee het luu kurkkuun ja mies ei saa mitää ulos suustaan livenä:p

Lauantaina iltapäivällä joskus vähän kuuden jälkeen jotain pientä iltalenkkiä? Reipasvauhtista sellaista.

Karkov sanoi:
Lauantaina iltapäivällä joskus vähän kuuden jälkeen jotain pientä iltalenkkiä? Reipasvauhtista sellaista.

Katos, veturin mopo on vaihtunut sitten viimekesän... Miten sun perässä enään voi edes pysyä?:D

Lähtisin muuten kyllä yrittään, mut lähen huomenna tekeen poikkeukkeuksellisesti duunikeikan:)

sky sanoi:
Katos, veturin mopo on vaihtunut sitten viimekesän... Miten sun perässä enään voi edes pysyä?:D

Lähtisin muuten kyllä yrittään, mut lähen huomenna tekeen poikkeukkeuksellisesti duunikeikan:)

Noo pääs tolla dukellakin teitä karkuun pääs kun tuli haettua vauhtia radalta ja loppukesän ajoilta. Nyt toki hyvä marssivauhti tuonollakin. Mut luonnollisestihän kaikkia odotetaan. :)

Täytyy katella mikä on himassa kipeiden lasten kondis ja vaimon hermojen riekaleisuus tuossa vaiheessa iltaa, mutta yritän päästä mestoille :)

Back