Toiset ajaa mihin aikaan haluuXD vaikka fiilishän ei hiivu aikä hajoa tai häviä ikinä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Goofy S sanoi:Joo, puolilta päivin johonkin muutamaksi tunniksi.
Pitäiskö, ainakin alustavasti sopia treffit Bembölen kahvituvalle klo 12?

Goofy S sanoi:Joo, puolilta päivin johonkin muutamaksi tunniksi.
Pitäiskö, ainakin alustavasti sopia treffit Bembölen kahvituvalle klo 12?
W-P sanoi:Hitto Jukkis kun laitat nää just kun on muka tärkeämpää ku prätkäily (esim duuni). Mut kyllä vielä syksyn mittaan natsaa....Pitäkää hauskaa
![]()
Sorvasin Tyrellä Bemiksestä parinsadan ilsan setin Hyvinkään aakkosille, voin vedellä sinne asti ja katotaan sitte kuka jatkaa siitä 
Goofy S sanoi:Eli klo 12 kahvituvan takapihalle saapuu 2 vihreevalkoista Kawaa.
Vähän vanhempi ja vähän uudempi...

W-P sanoi:Onkos lauantaina kukaan lähdössä syömään jonnekin? ......siis mihin vaan paitsi Pårgååseen.....ja pyörällä tietty....
ps. tänään vajaan 200km lenkki..aivan mahtavan hienon näköistä oli...visiiri auki rauhallisesti syksyä nuuhkien..wau...
.
W-P sanoi:Meri kylmä; mopedi lämmin....mutta joo, vetelen nyt koko viikonlopun ja todnäk pyörä säilöön ens viikolla...
![]()
Start aika vaan vielä hakusessa kun tässä kotiaskareita ensin. (ketjutkin pitäis rasvaa). Mutta ennen auringon laskua Kompassille. Mahtaako olla vielä kahvila auki.W-P sanoi:Mun mielestä kompassi jo kiinni, mut Ursulassa olen käyny; siellä saa santsikupinkin samaan hintaan
Ajattelin lähteä länsi/luode sektorille tuossa 10.30 aikaan. Näyttää lämpimämpää rannikolla (kait tuo meri lämmittää vielä senverran).
Mutta jos pykälään lähdet niin mulle käy kaikki; paitsi Pårgåå
wanico sanoi:Ei ole tarkoitus mitään letkaa kerätä, mutta kun näyttäisi olevan kelejä, niin pakko piipahtaa klo 14-15 välillä Vuosaaren ABC:llä juomassa kermakahvit.
Otan dB-mittarin reppuun mukaan jos joku haluaa mitata oman mopotin mökät.
Tämän perusteella tästä on loistokausi tiedossa
Kiitokset ajeluista wanico ja ReG!Calvin sanoi:Noh, letkahan tästä loppujen lopuksi syntyiTämän perusteella tästä on loistokausi tiedossa
Kiitokset ajeluista wanico ja ReG!