• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla peruuntu startti, pistin Mateelle jo tekstaria. Ei oo kuulemma soveliasta sluibata kemujen loppusiivousta. Prkl.

Huomenna jos kelit sallii, niin joku klo 18 voisin mielelläni lähteä höyläämään Sipoon / Porvoon suunnalle asvalttia. Starttipaikkana esmes Vuosaaren abcd.

D-Iivil sanoi:
Huomenna jos kelit sallii, niin joku klo 18 voisin mielelläni lähteä höyläämään Sipoon / Porvoon suunnalle asvalttia. Starttipaikkana esmes Vuosaaren abcd.

Mitenhän toi sää mahtaa kehittyä... Kuinka pitkää lenkkiä meinasit?

D-Iivil sanoi:

Voisin lähteä messiin. Norski näyttää kyllä hiukan märkää just siihen aikaan mutta jos silloin ei sada niin tuskin myöhemminkään. Joka tapauksessa ei paljon rasita lähteä tästä aakkosille ihmettelemään.

Kiitos Bolt ja Psychedelic.alien1 ajoseurasta eilen! :D
Kaikki meni hyvin,vaikka kanttaamisen suhteen paaljon opeteltava,mut eiköhän se sieltä kokemuksen kautta sit tule,heh!:)

Lähdin sit viel käymään Keravalla ja autoilijan äkkijarrutuksen takia pannutin Kehä1 ramppia ennen :S
Mä taisin selvitä ruhjeilla,mut vituttaa se pyörä ja se homo autoilija,kuka yrittää laittaa tapaturmaa tietty mun syyksi.Se ei edes tajunnu soittaa lanssia,vaan sen teki hengenheimolainen eli random motoristi,jonka pysäytin.:orgmp:

Hänelle ja kyytiläiselle kiitos avusta tuhannesti!:polonen:
Itse ei järki kulkenut ja olin vaan heti menos sen jälkeen ku kundi haki mun pyörän tieltä,ni tarkastelemaan pyörän vahinkoja xD

Jos joku tietää tai kuulee tai tuntee ni kertokaa kiitolliset terveiset!
Täällä Töölössä viel tarkkailussa huomiseen.

Viimeksi muokattu:
Made sanoi:
Kiitos Bolt ja PsychedelicAlien ajoseurasta eilen! :D
Kaikki meni hyvin,vaikka kanttaamisen suhteen paaljon opeteltava,mut eiköhän se sieltä kokemuksen kautta sit tule,heh!:)

Lähdin sit viel käymään Keravalla ja autoilijan äkkijarrutuksen takia pannutin Kehä1 ramppia ennen :S
Mä taisin selvitä ruhjeilla,mut vituttaa se pyörä ja se homo autoilija,kuka yrittää laittaa tapaturmaa tietty mun syyksi.Se ei edes tajunnu soittaa lanssia,vaan sen teki hengenheimolainen eli random motoristi,jonka pysäytin.:orgmp:

Hänelle ja kyytiläiselle kiitos avusta tuhannesti!:polonen:
Itse ei järki kulkenut ja olin vaan heti menos sen jälkeen ku kundi haki mun pyörän tieltä,ni tarkastelemaan pyörän vahinkoja xD

Jos joku tietää tai kuulee tai tuntee ni kertokaa kiitolliset terveiset!

onko mopo viellä siellä vai saitko hommattua pois? kävikö pahasti?

-Jukkis- sanoi:
Voisin lähteä messiin. Norski näyttää kyllä hiukan märkää just siihen aikaan mutta jos silloin ei sada niin tuskin myöhemminkään. Joka tapauksessa ei paljon rasita lähteä tästä aakkosille ihmettelemään.

Hienoa! Katellaan tosiaan jos ei nuo tiet tuosta kostu, niin ainakin minä lähden kurvailemaan.

kawa97 sanoi:
onko mopo viellä siellä vai saitko hommattua pois? kävikö pahasti?

En tienny ketään kenel kärryä ja huoletti jättää pyörä sinne niin soitin Falkin hinaamaan sen pois.
En tällä hetkellä tiedä,missä pyörä on mut puhelimessa hinaus äijä veikkaili,et menis lunastukseen,ku on rahoitusyhtiön nimissä :ohmy:

Made sanoi:
En tienny ketään kenel kärryä ja huoletti jättää pyörä sinne niin soitin Falkin hinaamaan sen pois.
En tällä hetkellä tiedä,missä pyörä on mut puhelimessa hinaus äijä veikkaili,et menis lunastukseen,ku on rahoitusyhtiön nimissä :ohmy:

no kyllä se sitten mopon huonosti kävi...kävikö iteles pahasti?..ps.varo sitä yhtä vanhenpaa hoitsua
se haluu koko ajan laittaa sitä hiton tiputus letkua,kun se kuulee että mopolla kipannu...:jpstyle:

D-Iivil sanoi:

ABC Vuosaaren Satama Liikennemyymälä
Rahtarinkatu 2, 00980 Helsinki
tämäkö lähtöpaikka,vai se rastilan vieressä?

Made sanoi:

Sitten kun saat niistettyä räät nenästä ja pyyhittyä pölyt rotsista niin könyät vaikka tämän selkään. Se on vähän niinkuin Orgissa tapana tehdä kostoksi itselle tai kotilokuskeille:grin:

Heh,hyvin sanottu :D No katotaan nyt...Tarkotus oli ajaa eka vuos pienemmällä pyörällä ja sit myöhemmin haaveissa on Busa :jpstyle:

Made sanoi:

Onneksi ei tosiaan pahemmin käynyt, on noita nähty pienemmilläkin vauhdeilla kaatuneita joille ei käynyt niin hyvin. Mehän heitettiin yläfemmat vielä ennenku jatkoit matkaasi osastolle, kun selvis että olikin kanssa-orggilaisesta kyse! :WAZAAP:

Sopiiko jos myöhästetään starttia kymmenellä minuutilla? Eli 18.10 @ Vuosaaren sataman abc.

Ja toipumisia Made:lle, kurja homma :/

Back