Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
alexz sanoi:Hieman tiukka aikataulu huomiselle joten pakko kysyä kerkiääkö kolmeksi Länsi-Vantaalle?
Tosin ajoon pääsemiselle on pikku riski että aamulla päätä jomottaa![]()
Hesan hitaista en tiedä, mutta TouRinki oli tarkoitus alkaa huomenna mutta koska tää lauantai tuli tää HH niin jää huominen väliin (plus sää!), katotaan sitten ens sunnuntaita!Simppu sanoi:Onko Boltilla (tai jollain toisella) suunniteltuna jo koska olis seuraavat Hesan hitaat? Osais tyhjentää kalenterin sit siltä päivältä.
Tänään kun ei pääse mukaan ja siitä mä niin mieleni pahoitin..![]()
Simppu sanoi:Onko Boltilla (tai jollain toisella) suunniteltuna jo koska olis seuraavat Hesan hitaat? Osais tyhjentää kalenterin sit siltä päivältä.
Tänään kun ei pääse mukaan ja siitä mä niin mieleni pahoitin..![]()
Go-Za sanoi:Hesan hitaista en tiedä, mutta TouRinki oli tarkoitus alkaa huomenna mutta koska tää lauantai tuli tää HH niin jää huominen väliin (plus sää!), katotaan sitten ens sunnuntaita!
Bolt sanoi:Ei ole tarkkaa päivää. Kevään edetessä illat lämpenee ja letkailut siirtyy pääosin arki-iltoihin. Hitaita vetureita taitaa tälle kaudelle olla oikeen neljä kappaletta. Ajatus oli, että jos jokainen vetää noin kerran kuussa niin melkeen joka viikolla on joku hidas letka. Mä vedän noin kuukauden päästä seuraavan ja se on arkena ja silloin on tikkari hurjastelua luvassa.

Go-Za sanoi:Kylläpä oli mukavaa! Ei päässy kertaakaan Bolt karkuun vaikka se kuinka yritti. Heh, sillä on 190 heppaa, mulla 59!!
Muutaman foton laitoin tonne!
Hyvä että saatiin kuvia. Ja siitä tulikin mieleen, että jollain kesän reissulla voisi yrittää ottaa kuvia letkan ollessa liikkeellä.