• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hesahitaat LA 11.4 11.00 Vaaralan ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
alexz sanoi:
Hieman tiukka aikataulu huomiselle joten pakko kysyä kerkiääkö kolmeksi Länsi-Vantaalle?
Tosin ajoon pääsemiselle on pikku riski että aamulla päätä jomottaa :jpstyle:

puolivälin tauko on moottoritien varressa oleva bensa-asema josta puolessa tunnissa Vantaalla

Onko Boltilla (tai jollain toisella) suunniteltuna jo koska olis seuraavat Hesan hitaat? Osais tyhjentää kalenterin sit siltä päivältä.
Tänään kun ei pääse mukaan ja siitä mä niin mieleni pahoitin.. :itkupilli:

Simppu sanoi:
Onko Boltilla (tai jollain toisella) suunniteltuna jo koska olis seuraavat Hesan hitaat? Osais tyhjentää kalenterin sit siltä päivältä.
Hesan hitaista en tiedä, mutta TouRinki oli tarkoitus alkaa huomenna mutta koska tää lauantai tuli tää HH niin jää huominen väliin (plus sää!), katotaan sitten ens sunnuntaita!

Simppu sanoi:

Ei ole tarkkaa päivää. Kevään edetessä illat lämpenee ja letkailut siirtyy pääosin arki-iltoihin. Hitaita vetureita taitaa tälle kaudelle olla oikeen neljä kappaletta. Ajatus oli, että jos jokainen vetää noin kerran kuussa niin melkeen joka viikolla on joku hidas letka. Mä vedän noin kuukauden päästä seuraavan ja se on arkena ja silloin on tikkari hurjastelua luvassa.

Go-Za sanoi:
Hesan hitaista en tiedä, mutta TouRinki oli tarkoitus alkaa huomenna mutta koska tää lauantai tuli tää HH niin jää huominen väliin (plus sää!), katotaan sitten ens sunnuntaita!

Bolt sanoi:
Ei ole tarkkaa päivää. Kevään edetessä illat lämpenee ja letkailut siirtyy pääosin arki-iltoihin. Hitaita vetureita taitaa tälle kaudelle olla oikeen neljä kappaletta. Ajatus oli, että jos jokainen vetää noin kerran kuussa niin melkeen joka viikolla on joku hidas letka. Mä vedän noin kuukauden päästä seuraavan ja se on arkena ja silloin on tikkari hurjastelua luvassa.

Kiitoksia :respect:

Sittenhän on oikein valinnanvaraa mistä päivistä alkaa emännän kanssa taistelemaan ja anomaan vapaata :D
Hyvä letkailukesä siis tulossa :jippikaijee:

Juuh, Pultin perässä päivä roikuttu.
Olipa mukava olla kallellaan taas, kiitos veturille ja kaikille siihen väliin

Oikeen kivaa oli!. Jonkinnäköne tuntuma ajamiseen tuli tankkauksen jälkeen (siis sen ekan :D)

Näemme kesän mittaan vielä uudestaan :orgmp:

Kiitokset puuhamiehille, nastaa oli ja vauhti oli mieluisa. Ens kerralla sit isommalla pyörällä mukaan.

Kiitoksia kaikille! Kivaa oli pitkästä aikaa.
Pienen alkukankeuden jälkeen, alkoihan se rullaamaan taas :orgmp:

Omalta osalta voisin toukokuun puolella järkätä hesan hitaat ilta-ajeluna, koska silloin valoa ja lämpöä riittää pidemmälle, jos nyt kelit muuten on kohdillaan.

Kiitos kaikille, oli mukava päästä ajelemaan kivoja reittejä ja vähän pidempää pätkää taas :)

T: MT01-kuski

Kyllä oli taas hauskaa päästä ajelemaan pitkän talven jälkeen. Kiitos vetäjille ja mukana olleille.

Tällä kaudella ajattelin hieman markkinoida hienoa moottoripyöräilysivustoa eli motocaching.net
Kirjautuminen ja käyttö täysin ilmaista! Vain meitä motoristeja varten tehty ja meidän tekemä sivusto!
Tämän päiväisellä reitillä oli ainakin nämä kuitattavat "kätköt":
Noin puolet ajettiin Mustijokilaakson maisemareittiä
Porvoo - Myrskylä
Boxintie
Eli omissa tulevissa TouRinki -letkoissakin tulen aina kertomaan mitkä "kätköt" voi kuitata reitin varrelta!

Kiitokset veturille , perämiehelle ja kaikille siltä välille. Kivaa oli .Kiitokset karkoville hätä housujen letkan (4 kpl) vetämisestä siitä suupielet korviin asti hymyilee vieläkin.

Upea ilma ja hyvä reissu Teillä taisi olla.
Yhdistyksen puolesta iso kiitos Boltille!!!

Perinteitä kunnioittaen myös CB450 mukana, hienoa.

Go-Za sanoi:
Kylläpä oli mukavaa! Ei päässy kertaakaan Bolt karkuun vaikka se kuinka yritti. Heh, sillä on 190 heppaa, mulla 59!!
Muutaman foton laitoin tonne!

Ai ajettinko me kilpaa:grin: Hyvä että saatiin kuvia. Ja siitä tulikin mieleen, että jollain kesän reissulla voisi yrittää ottaa kuvia letkan ollessa liikkeellä.

Back